ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Marketing: Real People, Real Choices, 7th Edition

دانلود کتاب بازاریابی: مردم واقعی، انتخاب واقعی، نسخه 7

Marketing: Real People, Real Choices, 7th Edition

مشخصات کتاب

Marketing: Real People, Real Choices, 7th Edition

دسته بندی: بازاریابی: تبلیغات
ویرایش: 7th 
نویسندگان: , ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 013217684X, 9780132176842 
ناشر: Prentice Hall 
سال نشر: 2011 
تعداد صفحات: 622 
زبان: English  
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 20 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 41,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب بازاریابی: مردم واقعی، انتخاب واقعی، نسخه 7: بازاریابی، تبلیغات، روابط عمومی، بازاریابی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 10


در صورت تبدیل فایل کتاب Marketing: Real People, Real Choices, 7th Edition به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب بازاریابی: مردم واقعی، انتخاب واقعی، نسخه 7 نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب بازاریابی: مردم واقعی، انتخاب واقعی، نسخه 7

افراد واقعی، انتخاب های واقعی – به دانش آموزان احساس واقعی بازاریابی بدهید. بازاریابی: افراد واقعی، انتخاب واقعی تنها متنی برای معرفی بازاریابی از دیدگاه افراد واقعی است که هر روز در شرکت های پیشرو تصمیمات بازاریابی واقعی می گیرند. این متن خواننده پسند، مطالب به موقع و مرتبط را در یک ارائه پویا منتقل می کند و نحوه اجرای مفاهیم بازاریابی و معنای آنها در بازار را برجسته می کند. ویرایش هفتم شامل اطلاعات بیشتری در مورد معیارهای بازاریابی، رویکرد جدید امروزی به تبلیغات و تبلیغات و تاکید بیشتر بر پیوند بین اصول بازاریابی و دنیای واقعی است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Real people, real choices–give students a real feel for marketing.   Marketing: Real People, Real Choicesis the only text to introduce marketing from the perspective of real people who make real marketing decisions at leading companies everyday. This reader-friendly text conveys timely and relevant material in a dynamic presentation, highlighting how marketing concepts are implemented, and what they mean in the marketplace.   The seventh edition includes more information on marketing metrics, today’s new approach to advertising and promotions, and an increased emphasis on the links between marketing principles and the real world.





نظرات کاربران