دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: 1
نویسندگان: Sharon Taylor
سری:
ISBN (شابک) : 0132692074, 9780132692076
ناشر: Prentice Hall
سال نشر: 2011
تعداد صفحات: 201
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 2 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Service Intelligence: Improving Your Bottom Line With the Power of It Service Management به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب هوشمندی خدمات: بهبود خط پایین خود با قدرت مدیریت خدمات نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
خدمات IT مناسب را با شرایط مناسب، بدون دردسر یا پرداخت بیش از حد دریافت کنید برای به دست آوردن مزایای کامل فناوری — و اجتناب از هزینه های سرسام آور شکست فناوری — باید فناوری اطلاعات را با چشم انداز، جهت و تخصص مدیریت کنید. فقط یک مجموعه از روش ها برای انجام این کار به اندازه کافی قوی است: مدیریت خدمات فناوری اطلاعات (ITSM). در سرویس هوش، شارون تیلور، پیشگام ITSM به مدیران کسب و کار نشان می دهد که چگونه از آن حداکثر استفاده را ببرند. شما یاد خواهید گرفت که چگونه کیفیت خدمات را تضمین کنید، آسیبپذیریها را پیشبینی کنید، قابلیت اطمینان را بهبود بخشید و فناوری اطلاعات را مستقیماً به عملکرد تجاری مرتبط کنید. تیلور ITSM را از نقطهنظر تجاری واقعی توضیح میدهد، و به شما کمک میکند تا ارزش را بدون اینکه بیش از حد فنی شوید، افزایش دهید. او ابزارهای قدرتمندی را برای مذاکره مؤثرتر در مورد خدمات فناوری اطلاعات، بهبود بازگشت سرمایه فناوری اطلاعات، و فرار از «اسارت» ارائه دهندگان IT داخلی یا خارجی در اختیار شما قرار می دهد.
Get the Right IT Services, on the Right terms, Without Hassles or Overpaying To gain the full benefits of technology—and avoid the staggering costs of technology failure—you must manage IT with vision, direction, and expertise. Only one set of methods is robust enough to do this: IT Service Management (ITSM). In Service Intelligence, ITSM pioneer Sharon Taylor shows business managers how to make the most of it. You’ll learn how to ensure service quality, anticipate vulnerabilities, improve reliability, and link IT directly to business performance. Taylor explains ITSM from a true business point of view, cutting through jargon and helping you drive value without becoming overly technical. She gives you powerful tools for negotiating IT services more effectively, improving IT ROI, and escaping “captivity” to either internal or external IT providers.