ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Supporting Learning and Teaching (Foundation Degree Texts S.)

دانلود کتاب حمایت از یادگیری و تدریس (متون مدرک پایه S.)

Supporting Learning and Teaching (Foundation Degree Texts S.)

مشخصات کتاب

Supporting Learning and Teaching (Foundation Degree Texts S.)

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری: Foundation Degree Texts S. 
ISBN (شابک) : 1843121271, 9781843121275 
ناشر: Routledge 
سال نشر: 2005 
تعداد صفحات: 216 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 1 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 35,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 6


در صورت تبدیل فایل کتاب Supporting Learning and Teaching (Foundation Degree Texts S.) به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب حمایت از یادگیری و تدریس (متون مدرک پایه S.) نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب حمایت از یادگیری و تدریس (متون مدرک پایه S.)

این مجموعه ویرایش شده طیف کاملی از مضامین و مسائل مربوط به دستیاران آموزشی/کلاسی را که در دوره پایه تحصیل می کنند را پوشش می دهد. این کتاب با تأکید زیادی بر توسعه مهارت‌های مطالعه مؤثر و مهارت‌های تفکر «بازتابی»: مسائل مربوط به همه طیف‌های سنی را پوشش می‌دهد تا دانش‌آموزان بتوانند این دانش را به محیط‌های آموزشی خود منتقل کنند. برای دستیارانی که از زبان آموزان دوزبانه حمایت می کنند، راهنمایی خاصی ارائه می دهد. به دانش آموزان کمک می کند تا مهارت های خود را در راهنمایی، مشاوره، حفاظت از کودکان و مدیریت رفتار توسعه دهند. مشاوره دقیق در مورد سازماندهی و مدیریت یک باشگاه داوطلبانه ارائه می دهد. و شامل فعالیت‌های عملی برای \"توسعه مهارت‌های مطالعه\"، نکات بحث و گفتگو و کادرهایی برای کمک به \"بازتاب در تمرین\" است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This edited collection covers the full range of themes and issues relevant to teaching/classroom assistants studying on a foundation degree course. With a heavy emphasis on developing both effective study skills and "reflective" thinking skills, this book: covers issues relevant to all age ranges so students can transfer this knowledge to their own educational settings; provides specific guidance for assistants supporting bilingual learners; helps students develop skills in guidance, counselling, child protection, and behavior management; offers detailed advice on organizing and managing a voluntary club; and includes practical activities for "Developing Study Skills", discussion pointsz and boxes to help "Reflect on Practice".



فهرست مطالب

Front Cover\r......Page 1
Title Page\r......Page 4
Copyright......Page 5
Contents......Page 6
Contributors......Page 8
Preface......Page 12
1. The Reflective Practitioner......Page 18
2. The Changing Educational Scene......Page 31
3. Learning and Teaching: What’s Your Style?......Page 51
4. Raising the Bar: Improving Children’s Performance through Information and Communication Technology......Page 67
5. Language and Literacy for Learning......Page 82
6. Connections, Questions and Resources: A Recipe for Success......Page 96
7. Scientific Process Skills: Abbas’ Journey......Page 112
8. Bilingual Learners: Inclusive Practice......Page 122
9. Counselling and Guidance in Education......Page 144
10. Inclusion: Special Needs......Page 154
11. Informing Practice: Assessing Learning......Page 168
12. Study Support: Opening Minds with Out-of-Hours Learning......Page 183
13. Investigating Educational Settings: Weaving the Threads......Page 198
Index......Page 214




نظرات کاربران