ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Implementing Technology Solutions in Libraries: Techniques, Tools, and Tips from the Trenches

دانلود کتاب پیاده‌سازی راه‌حل‌های فناوری در کتابخانه‌ها: تکنیک‌ها، ابزارها و نکاتی از سنگرها

Implementing Technology Solutions in Libraries: Techniques, Tools, and Tips from the Trenches

مشخصات کتاب

Implementing Technology Solutions in Libraries: Techniques, Tools, and Tips from the Trenches

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 1573874035, 9781573874038 
ناشر: Information Today Inc 
سال نشر: 2011 
تعداد صفحات: 193 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 1 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 52,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 8


در صورت تبدیل فایل کتاب Implementing Technology Solutions in Libraries: Techniques, Tools, and Tips from the Trenches به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب پیاده‌سازی راه‌حل‌های فناوری در کتابخانه‌ها: تکنیک‌ها، ابزارها و نکاتی از سنگرها نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب پیاده‌سازی راه‌حل‌های فناوری در کتابخانه‌ها: تکنیک‌ها، ابزارها و نکاتی از سنگرها

برای هر کسی که به دنبال یک رویکرد ساده و عملی برای پیاده سازی راه حل های فناوری در کتابخانه ها است، این راهنمای شماست! کارن ناکس نویسنده و مدیر فناوری اطلاعات که برای کارکنانی ایجاد شده است که می‌خواهند با یک پروژه فناوری که ممکن است بخش قابل توجهی از بودجه کتابخانه را مصرف کند، موفقیت را تضمین کنند، کل اجرای پروژه، از برنامه‌ریزی گرفته تا ارزیابی، را با دقت بررسی می‌کند. نویسنده بسیاری از پروژه‌های فناوری را در طول سال‌ها با موفقیت‌تر از دیگران اجرا کرده است، همانطور که او به سرعت اذعان می‌کند. در پیاده‌سازی راه‌حل‌های فناوری در کتابخانه‌ها، او از تجربیات خود استفاده می‌کند تا به خوانندگان کمک کند تا حیاتی‌ترین مؤلفه‌های هر پروژه را شناسایی کنند، در حالی که برای برآورده کردن نیازهای منحصر به فرد کتابخانه‌شان، اصلاح و مقیاس می‌شوند. مجموعه ای از نکات، ترفندها، تکنیک ها و ابزارهایی که او در اینجا به اشتراک می گذارد، برای موفقیت در اجرای بعدی فناوری کتابخانه شما طراحی شده است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

For anyone seeking a straightforward, hands-on approach to implementing technology solutions in libraries, this is your guide! Created for staff who want to ensure success with a technology project that may consume a significant part of the library s budget, author and IT manager Karen Knox deconstructs an entire project implementation, from planning to evaluation, carefully examining each step. The author has implemented many technology projects over the years some more successfully than others, as she is quick to admit. In Implementing Technology Solutions in Libraries she draws on her experience to help readers identify the most critical components of any project while modifying and scaling to meet their library s unique needs. The array of tips, tricks, techniques, and tools she shares here are designed to spell success in your next library technology implementation.





نظرات کاربران