ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب White people do not know how to behave at entertainments designed for ladies & gentlemen of colour: William Brown's African & American theater

دانلود کتاب سفیدپوستان نمی دانند چگونه در سرگرمی هایی که برای خانم ها و آقایان رنگین پوست طراحی شده است رفتار کنند: تئاتر آفریقایی و آمریکایی ویلیام براون

White people do not know how to behave at entertainments designed for ladies & gentlemen of colour: William Brown's African & American theater

مشخصات کتاب

White people do not know how to behave at entertainments designed for ladies & gentlemen of colour: William Brown's African & American theater

ویرایش: [First edition.] 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0807854506, 9780807827772 
ناشر: UNC Press Books 
سال نشر: 2003 
تعداد صفحات: 252 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 958 Kb 

قیمت کتاب (تومان) : 51,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 10


در صورت تبدیل فایل کتاب White people do not know how to behave at entertainments designed for ladies & gentlemen of colour: William Brown's African & American theater به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب سفیدپوستان نمی دانند چگونه در سرگرمی هایی که برای خانم ها و آقایان رنگین پوست طراحی شده است رفتار کنند: تئاتر آفریقایی و آمریکایی ویلیام براون نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب سفیدپوستان نمی دانند چگونه در سرگرمی هایی که برای خانم ها و آقایان رنگین پوست طراحی شده است رفتار کنند: تئاتر آفریقایی و آمریکایی ویلیام براون

در آگوست 1821، ویلیام براون، یک مرد رنگین پوست آزاد و یک مهماندار بازنشسته کشتی، یک باغ تفریحی در غرب منهتن افتتاح کرد. این به سیاه‌پوستان نیویورکی‌ها می‌پردازد که از ورود به مکان‌های مخصوص سفیدپوستان که نمایش، موسیقی و سرگرمی را ارائه می‌کنند، ممنوع شده‌اند. در طول دو سال بعد، براون شرکت‌های خود را گسترش داد و مجموعه‌ای از تئاترها را تأسیس کرد که در آن آمریکایی‌های آفریقایی تبار نقش‌های بی‌سابقه‌ای را در صحنه آمریکا بازی می‌کردند و تماشاگران را به طور فزاینده‌ای جذب می‌کردند. ماروین مک آلیستر به بررسی حرفه پیشگام براون می پردازد و تجربیات تئاتری او را در چارچوب وسیع تری از تاریخ اجتماعی، سیاسی و فرهنگی آمریکا قرار می دهد. او نشان می‌دهد که چگونه هر یک از سرمایه‌گذاری‌های براون - افریقا گروو، تئاتر کوچک، تئاتر آمریکایی، و شرکت آفریقایی - به صراحت محیطی بین‌فرهنگی و چند نژادی را پرورش دادند. او همچنین به بررسی واکنش‌های منفی سفید پوستی، کلامی و فیزیکی می‌پردازد که منجر به بازنشستگی مدیریتی براون در سال 1823 شد. براون با شکل‌دهی به حرفه بازیگرانش و ایجاد ژانرهای جدید اجرا، اثر خود را در تئاتر آمریکا بر جای گذاشت. مک آلیستر می گوید که فراتر از این میراث، این مبتکر تئاتر تقریباً فراموش شده طرحی برای یک تئاتر ملی واقعاً فراگیر ارائه کرد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

In August 1821, William Brown, a free man of color and a retired ship's steward, opened a pleasure garden on Manhattan's West Side. It catered to black New Yorkers, who were barred admittance to whites-only venues offering drama, music, and refreshment. Over the following two years, Brown expanded his enterprises, founding a series of theaters that featured African Americans playing a range of roles unprecedented on the American stage and that drew increasingly integrated audiences. Marvin McAllister explores Brown's pioneering career and places his theatrical experiments within the broader context of American social, political, and cultural history. He reveals how each of Brown's ventures--the African Grove, the Minor Theatre, the American Theatre, and the African Company--explicitly cultivated an intercultural, multiracial environment. He also investigates the negative white reactions, verbal and physical, that led to Brown's managerial retirement in 1823. Brown left his mark on American theater by shaping the careers of his performers and creating new genres of performance. Beyond that legacy, says McAllister, this nearly forgotten theatrical innovator offered a blueprint for a truly inclusive national theater.





نظرات کاربران