ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب September 11 in Popular Culture: A Guide

دانلود کتاب 11 سپتامبر در فرهنگ عامه: یک راهنما

September 11 in Popular Culture: A Guide

مشخصات کتاب

September 11 in Popular Culture: A Guide

ویرایش:  
نویسندگان: ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 0313355053, 9780313355066 
ناشر: Greenwood 
سال نشر: 2010 
تعداد صفحات: 342 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 50,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 10


در صورت تبدیل فایل کتاب September 11 in Popular Culture: A Guide به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب 11 سپتامبر در فرهنگ عامه: یک راهنما نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب 11 سپتامبر در فرهنگ عامه: یک راهنما

در روز شکرگزاری پس از 11 سپتامبر 2001، سازندگان کمیک استریپ به خوانندگان دستور دادند که در آثار هنری خود پول اهدا کنند و 50000 دلار کمک مالی ایجاد کنند. بزرگترین شبکه رادیویی جهان، Clear Channel، یادداشتی را برای تمام ایستگاه های وابسته به خود ارسال کرد که در آن 150 آهنگ را توصیه کرد که باید از پخش حذف شوند، زیرا تصور می شد که اشعار آنها در پرتو حوادث 11 سپتامبر توهین آمیز تلقی می شوند. در اولین سالگرد 11 سپتامبر، گروه های کر در سراسر جهان رکوئیم موتزارت را در ساعت 8:46 صبح در هر منطقه زمانی، زمان اولین حمله به مرکز تجارت جهانی، اجرا کردند. این نمونه‌ها تنها سه مورد از واکنش‌های جهان - به‌ویژه ایالات متحده- به وقایع 11 سپتامبر 2001 است. هر فصل در این کتاب شامل مروری زمانی از دریای تغییرات در زندگی روزمره، ادبیات، سرگرمی، اخبار است. و رسانه‌ها و فرهنگ بصری پس از 11 سپتامبر. مقالات کوتاه‌تر بر کتاب‌ها، برنامه‌های تلویزیونی، آهنگ‌ها و فیلم‌های خاص تمرکز دارند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

On Thanksgiving day after September 11, 2001, comic strip creators directed readers to donate money in their artwork, generating $50,000 in relief funds. The world's largest radio network, Clear Channel, sent a memo to all of its affiliated stations recommending 150 songs that should be eliminated from airplay because of assumptions that their lyrics would be perceived as offensive in light of the events of 9/11. On the first anniversary of September 11th, choirs around the world performed Mozart's Requiem at 8:46 am in each time zone, the time of the first attack on the World Trade Center. These examples are just three of the ways the world—but especially the United States—responded to the events of September 11, 2001. Each chapter in this book contains a chronological overview of the sea of changes in everyday life, literature, entertainment, news and media, and visual culture after September 11. Shorter essays focus on specific books, TV shows, songs, and films.





نظرات کاربران