ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Cerebrum 2010: Emerging Ideas in Brain Science

دانلود کتاب Cerebrum 2010: Emerging Ideas in Brain Science

Cerebrum 2010: Emerging Ideas in Brain Science

مشخصات کتاب

Cerebrum 2010: Emerging Ideas in Brain Science

ویرایش: 1st Edition 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 1932594493, 9781932594492 
ناشر: Dana Press 
سال نشر: 2010 
تعداد صفحات: 246 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 48,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 10


در صورت تبدیل فایل کتاب Cerebrum 2010: Emerging Ideas in Brain Science به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب Cerebrum 2010: Emerging Ideas in Brain Science نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب Cerebrum 2010: Emerging Ideas in Brain Science

Cerebrum 2010 جشنی را برای خوانندگانی که مشتاق دانستن آنچه متفکران برجسته جهان به عنوان جدیدترین ایده ها و مفاهیم ناشی از اکتشافات در مورد مغز می بینند، فراهم می کند. این چهارمین مجموعه سالانه که برگرفته از نسخه وب بسیار معتبر Cerebrum است، برجسته ترین متخصصان علوم مغز را گرد هم می آورد. جی گید، مایکل پوسنر، ماریل هاردیمن، دیوید کوپفر و پل مک هیو تحقیقات خود و برداشت خود را در مورد موضوعات پیشرفته‌ای مانند رشد مغز نوجوان، چگونگی تأثیر آموزش هنر بر هوش، محدودیت‌های تصویربرداری مغز، و چگونگی ارائه می‌کنند. برای ایجاد اطمینان و انعطاف بیشتر برای تشخیص در نسخه بعدی کتاب مقدس روانپزشکی، راهنمای تشخیصی و آماری اختلالات روانی (DSM-V). بنجامین اس. کارسون پدر، مدیر جراحی مغز و اعصاب کودکان در مرکز کودکان جان هاپکینز و یک استاد جراحی مغز و اعصاب، انکولوژی، جراحی پلاستیک و اطفال در موسسات پزشکی جانز هاپکینز، دیدگاهی روشنگر در مورد تأثیر علوم اعصاب بر حرفه او، رفاه بیماران، و درک نحوه عملکرد ذهن ارائه می دهد. Cerebrum 2010 بحث‌های صریح و جذابی را ارائه می‌کند که هماهنگی و همچنین اختلاف در رابطه پیچیده و در حال تکامل بین علوم اعصاب و جامعه را نشان می‌دهد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Cerebrum 2010 offers a feast for readers keen to know what the world’s leading thinkers see as the newest ideas and implications arising from discoveries about the brain. Drawn from Cerebrum’s highly regarded Web edition, this fourth annual collection brings together the foremost experts in brain science. Jay Giedd, Michael Posner, Mariale Hardiman, David Kupfer and Paul McHugh present their research—and their take—on such cutting-edge topics as the development of the teen brain, how arts education affects intelligence, the limitations of brain imaging, and how to bring more certainty and flexibility to diagnosis in the next edition of the psychiatric bible, the Diagnostic and Statistical Manual of Mental Disorders (DSM-V).Benjamin S. Carson Sr., director of pediatric neurosurgery at Johns Hopkins Children’s Center and a professor of neurological surgery, oncology, plastic surgery and pediatrics at the Johns Hopkins Medical Institutions, provides an insightful perspective on the impact of neuroscience on his career, the well-being of patients, and the understanding of how the mind works. Cerebrum 2010 presents candid, intriguing debates that capture the harmony as well as the discord in the complex and evolving relationship between neuroscience and society.



فهرست مطالب

Contents......Page 8
Foreword ......Page 12
1. The Science of Education: Informing Teaching and Learning through the Brain Sciences......Page 20
2. How Arts Training Improves Attention and Cognition\n......Page 29
3. What Can Dance Teach Us About Learning?......Page 40
4. Cerebrum Classic: A Debate on \"Multiple Intelligences\"\n......Page 51
5. The Teen Brain: Primed to Learn, Primed to Take Risks\n......Page 79
6. Video Games Affect the Brain- for Better and Worse\n......Page 88
7. Updating the \"Diagnostic and Statistical Manual of Mental Disorders\"\n......Page 98
8. Using Deep Brain Stimulation on the Mind: Handle with Care\n......Page 120
9. Neuroimaging: Separating the Promise from the Pipe Dreams\n......Page 131
10. Why So Many Seniors Get Swindled: Brain Anomalies and Poor Decision-making in Older Adults\n......Page 140
11. Wired for Hunger: The Brain and Obesity\n......Page 149
12. Vitamin D and the Brain: More Good News\n......Page 160
13. Religion and the Brain: A Debate\n......Page 169
14. Decisions Are Not So Simple\n......Page 192
15. Synesthesia: Another World of Perception\n......Page 198
16. Weighing In on \"Conditioned Hypereating\"\n......Page 205
17. Our Neurotech Future\n......Page 210
Notes......Page 214
Index......Page 228




نظرات کاربران