ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب The Longitudinal Study of Advanced L2 Capacities (Second Language Acquisition Research: Theoretical and Methodological Issues)

دانلود کتاب مطالعه طولی ظرفیت های پیشرفته L2 (تحقیق دوم کسب زبان: مسائل نظری و روش شناختی)

The Longitudinal Study of Advanced L2 Capacities (Second Language Acquisition Research: Theoretical and Methodological Issues)

مشخصات کتاب

The Longitudinal Study of Advanced L2 Capacities (Second Language Acquisition Research: Theoretical and Methodological Issues)

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0805861734, 9780203871652 
ناشر: Routledge 
سال نشر: 2008 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English  
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 1 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 58,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 7


در صورت تبدیل فایل کتاب The Longitudinal Study of Advanced L2 Capacities (Second Language Acquisition Research: Theoretical and Methodological Issues) به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب مطالعه طولی ظرفیت های پیشرفته L2 (تحقیق دوم کسب زبان: مسائل نظری و روش شناختی) نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب مطالعه طولی ظرفیت های پیشرفته L2 (تحقیق دوم کسب زبان: مسائل نظری و روش شناختی)

محققان و مربیان به طور معمول خواستار تحقیقات طولانی مدت در مورد یادگیری و آموزش زبان هستند. جلد حاضر ارتباط بین مطالعه طولی و ظرفیت‌های زبانی پیشرفته را بررسی می‌کند، دو حوزه که کمتر مورد تحقیق قرار گرفته‌اند، و دستور کار را برای تحقیقات آینده پیشنهاد می‌کند. پنج فصل به بررسی بازتاب‌های نظری و روش‌شناختی در مورد مطالعه طولی ظرفیت‌های پیشرفته L2 می‌پردازد، به دنبال آن هشت فصل که در مورد بررسی‌های طولی تجربی شامل روش‌شناسی‌های طولی توصیفی، شبه تجربی، کیفی و کمی گزارش می‌دهند. علاوه بر این، ویراستاران مشترک مقدمه‌ای مفصل درباره حجم و یک فصل کدا ارائه می‌کنند که در آن به بررسی آنچه برای طراحی برنامه‌های تحقیقاتی سیستماتیک برای بررسی طولی ظرفیت‌های پیشرفته L2 نیاز است، می‌پردازند. محققان در این جلد مجموعاً این استدلال را مطرح می‌کنند که اگر مسیری به سمت پیشرفته‌بودن از ابتدا بخشی از مفهوم‌سازی آن باشد و برعکس، این پیشرفت یک سطح اکتسابی به‌ویژه جالب توجه باشد، پژوهش‌های اکتساب زبان دوم، از لحاظ نظری و تجربی غنی‌تر خواهند بود. که در آن به بررسی نظریه های معاصر مرتبط با مطالعه طولی رشد زبان بپردازیم. با اذعان به اینکه پیشرفت در جوامع چندفرهنگی ما و جهان جهانی شده اهمیت فزاینده ای دارد، سؤال اصلی که در مجموعه حاضر بررسی می شود این است: چگونه یادگیری در طول زمان به سمت ظرفیت های پیشرفته در زبان دوم تکامل می یابد؟


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Researchers and educators routinely call for longitudinal research on language learning and teaching. The present volume explores the connection between longitudinal study and advanced language capacities, two under-researched areas, and proposes an agenda for future research. Five chapters probe theoretical and methodological reflections about the longitudinal study of advanced L2 capacities, followed by eight chapters that report on empirical longitudinal investigations spanning descriptive, quasi-experimental, qualitative, and quantitative longitudinal methodologies. In addition, the co-editors offer a detailed introduction to the volume and a coda chapter in which they explore what it would take to design systematic research programs for the longitudinal investigation of advanced L2 capacities. The scholars in this volume collectively make the argument that second language acquisition research will be the richer, theoretically and empirically, if a trajectory toward advancedness is part of its conceptualization right from the beginning and, in reverse, that advancedness is a particularly interesting acquisitional level at which to probe contemporary theories associated with the longitudinal study of language development. Acknowledging that advancedness is increasingly important in our multicultural societies and globalized world, the central question explored in the present collection is: How does learning over time evolve toward advanced capacities in a second language?





نظرات کاربران