ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Beginning Teaching, Beginning Learning: in Primary Education

دانلود کتاب شروع آموزش، شروع آموزش: در آموزش ابتدایی

Beginning Teaching, Beginning Learning: in Primary Education

مشخصات کتاب

Beginning Teaching, Beginning Learning: in Primary Education

ویرایش: 3 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0335221300, 9780335221301 
ناشر: Open University Press 
سال نشر: 2007 
تعداد صفحات: 287 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 15 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 36,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 8


در صورت تبدیل فایل کتاب Beginning Teaching, Beginning Learning: in Primary Education به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب شروع آموزش، شروع آموزش: در آموزش ابتدایی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب شروع آموزش، شروع آموزش: در آموزش ابتدایی

این مجموعه مقدمه‌ای عالی برای مهارت‌های عملی است که همه دانش‌آموز معلمان باید آن را توسعه دهند، اما همچنین غیرقابل پیش‌بینی و هیجان کار با کودکان علاقه‌مند و کنجکاو را تجلیل می‌کند. [این] باید الهام بخش خوانندگان باشد تا تدریس را در دانشگاه ها و همچنین در کلاس های درس به عنوان ترویج گفتگوهای پر جنب و جوش بین فراگیران ببینند. – راد پارکر ریس، دانشگاه پلیموث \"نسخه دوم بسیار ارزشمند بود و این حتی بهتر است.\" - ایوان یول، دانشگاه آبردین ویرایش سوم این متن بسیار موفق به بررسی برخی از مسائل گسترده تر است. توسط معلمان مبتدی - و کسانی که از آنها حمایت می کنند - هنگام کار با کودکان سال های اولیه و سن ابتدایی بررسی شده است، در حالی که در همان زمان، برخی از لذت و لذت در نقش آموزشی را بررسی می کنند. کتاب در چهار بخش سازماندهی شده است - آغازهای اولیه. شروع درک تفکر و یادگیری کودکان؛ سازماندهی برای آموزش و یادگیری؛ حمایت و تقویت یادگیری و آموزش - و زمینه فعلی آموزش و مراقبت را با پوشش کودکان از بدو تولد تا 11 سالگی منعکس می کند. فصل‌های جدیدی وجود دارد که دستیاران آموزشی و کار بین سازمانی و همچنین استقلال و فعالیت بدنی کودکان را پوشش می‌دهد. تصاویر و نمونه هایی از تمرین در محیط ها و کلاس های درس به نشان دادن بسیاری از جنبه های مختلف تدریس کمک می کند. این کتاب که به طور کامل اصلاح و به روز شده است، به سبکی پر جنب و جوش نوشته شده است و راهنمایی، تشویق و حمایت را برای همه کسانی که تازه کار در مدارس و سایر محیط های آموزشی را آغاز کرده اند، ارائه می دهد و به آنها اعتماد به نفس می دهد تا در مورد آنها فکر کنند، به چالش بکشند و یادگیری خود را تقویت کنند و آنها را تقویت کنند. تمرینات شروع آموزش شروع یادگیری خواندن ضروری برای همه دانش آموزان و معلمان ابتدایی تازه واجد شرایط است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This collection provides an excellent introduction to the practical skills which all student teachers have to develop but it also celebrates the unpredictability and excitement of working with interested, inquisitive children. [It] should inspire readers to see teaching, in universities as well as in classrooms, as the promotion of lively conversations between learners. – Rod Parker-Rees, University of Plymouth "The second edition was invaluable and this is even better." – Yvonne Yule, University of Aberdeen The third edition of this highly successful text sets out to explore some of the wider issues to be investigated by beginning teachers - and those who support them - when working with early years and primary age children, while at the same time, exploring some of the delight and enjoyment in the teaching role. The book is organised into four parts - Early Beginnings; Beginning to Understand Children's Thinking and Learning; Organising for Teaching and Learning; Supporting and Enhancing Learning and Teaching - and reflects the current context of education and care by covering children from birth to 11-years. There are new chapters covering teaching assistants and interagency working, as well as children's independence and physical activity. Cameos and examples of practice in settings and classrooms help to illustrate the many different aspects of teaching. Comprehensively revised and updated throughout, this book is written in a lively style and offers guidance, encouragement and support for all those new to working in schools and other educational settings, and gives them the confidence to reflect upon, challenge and enhance their own learning and practices. Beginning Teaching Beginning Learning is essential reading for all students and newly qualified primary teachers.





نظرات کاربران