دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: 1
نویسندگان: Miltiadis Lytras
سری:
ISBN (شابک) : 1615208674, 9781615208678
ناشر: IGI Global
سال نشر: 2010
تعداد صفحات: 162
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 11 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Digital Culture and E-Tourism: Technologies, Applications and Management Approaches (Premier Reference Source) به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب فرهنگ دیجیتال و گردشگری الکترونیکی: فناوری ها ، برنامه ها و رویکردهای مدیریت (منبع مرجع برتر) نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
در دنیای دیجیتال جامعه دانش، توسعه زیرساختهای مورد نیاز برای دسترسی شهروندان به محتوای فرهنگی و خدمات گردشگری مستلزم تحلیل چندگانه عوامل اجتماعی، تجاری و فناوری است. فرهنگ دیجیتال و گردشگری الکترونیکی: فناوریها، برنامهها و رویکردهای مدیریتی رویکردهای یکپارچهای را برای فرهنگ و گردشگری ارائه میکند که بر محتوا، زمینه و دیدگاههای پویا متعدد از تعاملات تأکید دارد. این متن با پوشش برنامههای فناوریهایی مانند شبکههای باند پهن، وب 2.0، نرمافزار متنباز و پورتالهای دانش معنایی، منبع ارزشمندی برای دانشجویان، محققان و مشارکتکنندگان در پرورش چشمانداز منطقهای و جهانی برای مدیریت محتوای فرهنگی و گردشگری است.
In the digital world of the knowledge society, developing the infrastructures required to provide citizens with access to cultural content and tourism services demands a multi-fold analysis of social, business, and technological factors. Digital Culture and E-Tourism: Technologies, Applications and Management Approaches presents integrated approaches to culture and tourism, emphasizing content, context and multiple dynamic views of interactions. Covering applications of such technologies as broadband networks, Web 2.0, open source software and semantic knowledge portals, this text is a valuable resource for students, researchers and contributors to the cultivation of a regional and global vision for the management of cultural content and tourism.
digital-culture-and-e-tourism-technologies-applications-and-management-approaches......Page 1
cp-01......Page 2
cp-04......Page 11
cp-05......Page 28
cp-06......Page 38
cp-08......Page 53
cp-09......Page 71
cp-10......Page 87
cp-11......Page 106
cp-12......Page 119
cp-13......Page 138
cp-14......Page 152