ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Selling God: American Religion in the Marketplace of Culture

دانلود کتاب فروش خدا: دین آمریکایی در بازار فرهنگ

Selling God: American Religion in the Marketplace of Culture

مشخصات کتاب

Selling God: American Religion in the Marketplace of Culture

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0195082281, 9780195098389 
ناشر: Oxford University Press, USA 
سال نشر: 1994 
تعداد صفحات: 328 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 19 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 48,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 7


در صورت تبدیل فایل کتاب Selling God: American Religion in the Marketplace of Culture به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب فروش خدا: دین آمریکایی در بازار فرهنگ نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب فروش خدا: دین آمریکایی در بازار فرهنگ

دین در آمریکا به فروش می رسد. این محصولات از انبوهی از کالاها با طعم مشکوک - مانند کتاب های رژیم غذایی مبتنی بر کتاب مقدس (بیشتر از عیسی. کمتر از من)، تی شرت های Rapture (یکی دارای یک بازی بسکتبال است که نیمی از بازیکنان آن در Rapture ناپدید می شوند----- شرح آن «Fast Break» است، و برچسب‌های سپر و فریزبی با پیام‌های الهام‌بخش - به مصرف‌گرایی بی‌معنای میراث جیم باکر در ایالات متحده آمریکا، یک پارک موضوعی مسیحی باشکوه با سرسره آبی غول‌پیکر، مرکز خرید، و مجتمع اداری. ما تمایل داریم به این پدیده ها - که شامل صف طولانی مبلغان چند میلیونی تلویزیونی و ترویج تقریباً شیدایی هدیه کریسمس نیز می شود - به عنوان یک تحول نسبتاً اخیر فکر کنیم. اما همانطور که R. Laurence Moore در کتاب فروش خدا اشاره می کند، مذهب از آغاز قرن نوزدهم عمیقاً در فرهنگ تجاری ما دخیل بوده است. مور در یک تاریخ گسترده و رنگارنگ که بیش از دو قرن از فرهنگ آمریکایی را در بر می گیرد، نقش دین را در بازار بررسی می کند و نشان می دهد که چگونه رهبران مذهبی شیوه های تجاری را برای ترویج دین وام گرفته اند (و ابداع کرده اند) - و چگونه رهبران تجاری وام گرفته اند (و اختراع شده) دین برای ترویج تجارت. این کتابی است که توسط فهرستی جذاب از نسخه‌های اصلی آمریکایی، از جمله شومن P.T. بارنوم و دوچرخه سوار لورنزو داو، نقاش فردریک چرچ و رمان نویس دایم، ند بانت لاین، سیلوستر گراهام (مخترع ترقه گراهام) و اندرو جکسون دیویس \"پاکیپسی سیر\" و کارگردانان فیلم D.W. گریفیث و سیسیل بی. دمیل، نورمن وینسنت پیل و اسقف فولتون جی شین. مور پرتره های روشنگری از چهره هایی مانند میسون لاک ویمز ترسیم می کند (ازدواج ویمز با بازاریابی تهاجمی و یک مأموریت اخلاقی - در داستان های خونین و خشونت آمیز مانند شیشه ی مست یا انتقام خدا در برابر زنا) نقطه شروع مهمی در صنعت فرهنگ آمریکا بود. جرج وایتفیلد، سخنور مذهبی (که خدمات کلیسا را ​​به سرگرمی دسته جمعی تبدیل کرد و از استعداد بازیگری خود برای جذب خیل عظیم مردم استفاده کرد) و دوایت مودی، فروشنده سابق یک عملیات چکمه و کفش که یک امپراتوری مذهبی را با محوریت مؤسسه کتاب مقدس مودی در شیکاگو (و چه کسی جلسات خود را در صفحات سرگرمی روزنامه تبلیغ می کرد). مور همچنین نشان می‌دهد که چگونه مورمون‌ها در فعالیت‌های اوقات فراغت پیشگام شدند (بریگام یانگ تئاتر مشهور دریاچه نمک را با گنجایش ۱۵۰۰ نفر، ماه‌ها قبل از شروع کار بر روی خیمه ساخت)، چگونه هنری وارد بیچر به پروتستان پرشور کمک کرد تا به مصرف‌کننده کامل تبدیل شود (صراحتاً ساختمان آن را توجیه می‌کند. عمارت های گران قیمت، و جمع آوری آثار هنری و اثاثیه عتیقه، به عنوان گرایش های مناسب مردان وارسته)، و اینکه چگونه متمم اول، در انکار گروه های مذهبی از وضعیت و توان مالی یک کلیسای دولتی، آنها را مجبور به رقابت در بازار بر سر توجه آمریکایی ها: رهبران مذهبی یا می توانند تسلیم نوسان بازار شوند یا مرگ کلیساهای خود را تماشا کنند. از ظهور سالن‌های ورزشی و «مسیحیت عضلانی» تا ایجاد جنبش Chautauqua (ترکیب خدمات عبادی با کنسرت، آتش‌بازی، آتش‌بازی، و سخنرانی‌های طنز)، تا «پیمان‌های برکت» اورال رابرت و ال.رون. کلیسای ساینتولوژی هابارد، فروش خدا هم تاریخ اجتماعی جذاب و هم نگاهی روشنگر به دین در آمریکا ارائه می دهد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Religion in America is up for sale. The products range from a plethora of merchandise in questionable taste--such as Bible-based diet books (More of Jesus. Less of Me), Rapture T-shirts (one features a basketball game with half its players disappearing in the Rapture--the caption is "Fast Break"), and bumper stickers and frisbees with inspirational messages--to the unabashed consumerism of Jim Bakker's Heritage USA, a grandiose Christian theme park with giant water slide, shopping mall, and office complex. We tend to think of these phenomena--which also include a long line of multimillionaire televangelists and the almost manic promotion of Christmas giving--as a fairly recent development. But as R. Laurence Moore points out in Selling God, religion has been deeply involved in our commercial culture since the beginning of the nineteenth century. In a sweeping, colorful history that spans over two centuries of American culture, Moore examines the role of religion in the marketplace, revealing how religious leaders have borrowed (and invented) commercial practices to promote religion--and how business leaders have borrowed (and invented) religion to promote commerce. It is a book peopled by a fascinating roster of American originals, including showman P.T. Barnum and circuit rider Lorenzo Dow, painter Frederick Church and dime novelist Ned Buntline, Sylvester Graham (inventor of the Graham cracker) and the "Poughkeepsie Seer" Andrew Jackson Davis, film directors D.W. Griffith and Cecil B. DeMille, Norman Vincent Peale and Bishop Fulton J. Sheen. Moore paints insightful portraits of figures such as Mason Locke Weems (Weems's marriage of aggressive marketing and a moral mission--in such bloodly, violent tales as The Drunkard's Looking Glass or God's Revenge Against Adultery--was an important starting point of America's culture industry), religious orator George Whitefield (who transformed church services into mass entertainment, using his acting talents to enthrall vast throngs of people), and Dwight Moody, a former salesman for a boot-and-shoe operation who founded a religious empire centered on the Moody Bible Institute in Chicago (and who advertised his meetings in the entertainment pages of the newspaper). Moore also shows how the Mormons pioneered leisure activities (Brigham Young built the famed Salt Lake Theater, seating 1,500 people, months before work on the Tabernacle started), how Henry Ward Beecher helped the ardent Protestant became the consummate consumer (explicitly justifying the building of expensive mansions, and the collecting of art and antique furniture, as the proper tendencies of pious men), and how the First Amendment, in denying religious groups the status and financial solvency of a state church, forced them to compete in the marketplace for the attention of Americans: religious leaders could either give in to the sway of the market or watch their churches die. Ranging from the rise of gymnasiums and "muscular Christianity," to the creation of the Chautauqua movement (blending devotional services with concerts, fireworks, bonfires, and humorous lectures), to Oral Robert's "Blessing Pacts" and L. Ron Hubbard's Church of Scientology, Selling God provides both fascinating social history and an insightful look at religion in America.



فهرست مطالب

Front Cover
......Page 1
Title Page ......Page 4
Copyright......Page 5
Dedication ......Page 6
Acknowledgments......Page 8
Contents......Page 10
Introduction......Page 13
1. Moral Sensationalism and Voracious Readers: Religious Strategies in the Antebellum Book Market......Page 23
2. The Spoken Word, Stage Performance, and the Profits of Religious Spectacle......Page 51
3. The End of Religious Establishment and the Beginning of Religious Politics: The Parallel Rise of Churches and Political Parties......Page 77
4. Americans Learn to Play and Religion Learns to Let Them......Page 101
5. The Market for Religious Controversy......Page 129
6. Chautauqua and Its Protective Canopy: Religion, Entertainment, and Small-Town Protestants......Page 157
7. Selling Religion in the Workplace: Wage Earners and the Pressures of Marketed Morality......Page 183
8. Religious Advertising and Progressive Protestant Approaches to Mass Media......Page 215
9. Recent Market Entries: Contemporary Evangelicals and Purveyors of the New Age......Page 249
Epilogue......Page 277
Notes......Page 288
B......Page 322
E......Page 323
I......Page 324
M......Page 325
P......Page 326
S......Page 327
Z......Page 328




نظرات کاربران