ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Shakespeare's modern collaborators (Shakespeare Now)

دانلود کتاب همکاران مدرن شکسپیر (Shakespeare Now)

Shakespeare's modern collaborators (Shakespeare Now)

مشخصات کتاب

Shakespeare's modern collaborators (Shakespeare Now)

ویرایش: First Edition 
نویسندگان:   
سری: Shakespeare Now 
ISBN (شابک) : 0826489966, 9780826489968 
ناشر: Continuum 
سال نشر: 2008 
تعداد صفحات: 142 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 4 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 58,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 11


در صورت تبدیل فایل کتاب Shakespeare's modern collaborators (Shakespeare Now) به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب همکاران مدرن شکسپیر (Shakespeare Now) نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب همکاران مدرن شکسپیر (Shakespeare Now)

کارهای اخیر در مطالعات شکسپیر راه های مختلفی را که از طریق آنها می توان ماهیت مشارکتی درام شکسپیر را بررسی کرد، مطرح کرده است: اجرای مشارکتی (شکسپیر و بازیگران دیگرش). نوشتن مشارکتی (شکسپیر و نویسندگان همکارش)؛ تولید متن مشارکتی (شکسپیر و رونویس کنندگان و چاپگرهای او). چیزی که این امر نادیده گرفته می شود، شکل همکاری است که بیش از هر چیز دیگری بر تجربه خواندن مدرن ما از نمایشنامه های شکسپیر تأثیر می گذارد: آنچه ما به عنوان شکسپیر می خوانیم اکنون همیشه در قالب یک کار مشترک به ما می رسد - و به طور قاطع توسط ماهیت شکسپیر شکل می گیرد. همکاری - بین شکسپیر و ویراستاران مدرن او. برخلاف بسیاری از انتقادات اخیر، این کتاب نشان می‌دهد که میانجی‌های متنی مدرن نقش مثبت و نه منفی دارند: آنها صرفاً «دلال‌های گفتمان» یا مستبد فرهنگی نیستند که مداخلات ظالمانه‌شان را باید «تغییر» کنیم، بلکه همکارانی هستند که می‌توانند قاطعانه شکل دهند و فعال کنند. پاسخ ما به نمایشنامه های شکسپیر ارن استدلال می کند که هر خواننده شکسپیر، محقق، دانشجو یا خواننده عام، شکسپیر را از طریق نسخه های مدرنی که رابطه بی پایان پیچیده و جذابی با آنچه شکسپیر ممکن است واقعاً قصد داشته و نوشته باشد، نزدیک می کند، ویراستاران مدرن تعیین می کنند که آن رابطه چیست، و اینکه به طور کلی کار بسیار خوبی است که آنها این کار را انجام می دهند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Recent work in Shakespeare studies has brought to the forefront a variety of ways in which the collaborative nature of Shakespearean drama can be investigated: collaborative performance (Shakespeare and his fellow actors); collaborative writing (Shakespeare and his co-authors); collaborative textual production (Shakespeare and his transcribers and printers). What this leaves unaccounted for is the form of collaboration that affects more than any other our modern reading experience of Shakespeare's plays: what we read as Shakespeare now always comes to us in the form of a collaborative enterprise - and is decisively shaped by the nature of the collaboration - between Shakespeare and his modern editors. Contrary to much recent criticism, this book suggests that modern textual mediators have a positive rather than negative role: they are not simply 'pimps of discourse' or cultural tyrants whose oppressive interventions we need to 'unedit' but collaborators who can decisively shape and enable our response to Shakespeare's plays. Erne argues that any reader of Shakespeare, scholar, student, or general reader, approaches Shakespeare through modern editions that have an endlessly complicated and fascinating relationship to what Shakespeare may actually have intended and written, that modern editors determine what that relationship is, and that it is generally a very good thing that they do so.



فهرست مطالب

Title......Page 4
Copyright......Page 5
Contents......Page 6
Acknowledgements\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0......Page 8
General Editors\' Preface\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0......Page 10
Introduction\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0......Page 14
1 Establishing the Text\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0......Page 26
2 Framing the Text\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0......Page 56
3 Editing Stage Action\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0......Page 72
4 Editing the Real Lear\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0......Page 100
Conclusion\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0......Page 116
Abbreviations\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0......Page 120
Notes\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0......Page 124
Index\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0......Page 138




نظرات کاربران