ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب It Happened One Night

دانلود کتاب یک شب اتفاق افتاد

It Happened One Night

مشخصات کتاب

It Happened One Night

ویرایش: Original 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0446406902, 9780446559478 
ناشر: Grand Central Publishing 
سال نشر: 2009 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 274 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 60,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 11


در صورت تبدیل فایل کتاب It Happened One Night به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب یک شب اتفاق افتاد نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب یک شب اتفاق افتاد

گاهی عشق وقتی تو را پیدا می کند که انتظارش را نداری. لانا بیل همیشه می خواست گرد و غبار ورمونت را از روی پاهایش بزداید و دنیا را یکی پس از دیگری ببیند. اما زمانی که یک پرتاب بهاری خوش قلب زندگی او را برای همیشه تغییر می دهد، او به مردی روی می آورد که شانه های قوی او می تواند هر باری را سبک کند: بهترین دوستش، الی وارد. الی همیشه در کنار لانا بوده است -- بالاخره این کاری است که بهترین دوستان انجام می دهند. اما لانا تنها کسی نیست که چیزی را پنهان می کند. الی اسرار خودش را حفظ می کند که رابطه آنها را تهدید می کند. با این حال، وقتی تابستان به پاییز تبدیل می شود، آرزوهای جدید بین آنها بیدار می شود، حتی وقتی ترس های قدیمی آنها را از هم می پاشند. سپس، هنگامی که یکی دیگر از زمستان های ورمونت، دره ها را پر از برف می کند، به الی و لانا فرصتی برای ماجراجویی بزرگتر از آن چیزی که تا به حال تصور می کردند، داده می شود...و عشقی که برای همیشه ادامه خواهد داشت.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Sometimes love finds you when you least expect it. Lana Biel has always wanted to shake the dust of Vermont off her feet and see the world, one exotic country after another. But when a lighthearted spring fling changes her life forever, she turns to the one man whose strong shoulders can lighten any burden: her best friend, Eli Ward. Eli has always been there for Lana--after all, that's what best friends do. But Lana isn't the only one hiding something. Eli is keeping secrets of his own that threaten their relationship. Yet as summer turns to fall, new desires awaken between them, even as old fears tear them apart. Then, when another Vermont winter fills the valleys with snow, Eli and Lana are given the chance for an adventure greater than they ever dreamed possible...and a love that will last for all time.





نظرات کاربران