ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب The Contingent Object of Contemporary Art

دانلود کتاب موضوع مشروط هنر معاصر

The Contingent Object of Contemporary Art

مشخصات کتاب

The Contingent Object of Contemporary Art

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0262025396, 9780262025393 
ناشر: The MIT Press 
سال نشر: 2003 
تعداد صفحات: 318 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 8 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 46,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 2


در صورت تبدیل فایل کتاب The Contingent Object of Contemporary Art به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب موضوع مشروط هنر معاصر نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب موضوع مشروط هنر معاصر

مارتا بوسکرک در این کتاب به این واقعیت جالب می پردازد که از اوایل دهه 1960 تقریباً هر چیزی می تواند و هنر نامیده می شود. در میان شیوه‌های دیگر، هنرمندان معاصر از عناصر تولید انبوه، مواد ناپایدار، و تصاویر مناسب استفاده کرده‌اند، اجرا و ویدئو را در خود جای داده‌اند، و آثاری را از طریق دستورالعمل‌هایی که توسط دیگران انجام می‌شود خلق کرده‌اند. علاوه بر این، آثار هنری که فاقد نشانه‌های سنتی اصالت یا ماندگاری هستند، توسط مؤسساتی که مدت‌ها به اصل و ماندگاری اختصاص داده شده، مورد استقبال قرار گرفته‌اند. Buskirk با پرسش‌هایی درباره نویسندگی آغاز می‌شود که با استفاده مینیمالیست‌ها از مواد و روش‌های صنعتی، از جمله ادعاهای رقابتی مالکیت و نویسندگی هنری که در تضادها بر سر حق ساخت آثار هنرمندان مشهود است، مطرح می‌شود. او با بررسی نمونه‌های اخیر تخصیص، پیشینه‌هایی را در هنر پاپ و اوایل قرن بیستم می‌یابد و تلاقی کپی‌برداری هنری معاصر و سیستم حق چاپ، علائم تجاری، و نام‌های تجاری مشخصه سایر اشکال تولید کالا را بررسی می‌کند. او همچنین به بررسی راه هایی می پردازد که ارتباطات بین کار و زمینه هنر و قراردادهای نهادی را تغییر داده است، تأثیر مواد جدید بر تعاریف رسانه، نقش سند به عنوان شی اولیه و ثانویه، و اهمیت کار اجرایی با جهت گیری مفهومی برای تلاقی عکاسی و بدن انسان در هنر معاصر Buskirk بررسی می کند که چگونه هنرمندان فعال در دهه های 1980 و 1990 استراتژی های هنر دهه 1960 و 1970 را دوباره ترکیب کرده اند. او همچنین نشان می‌دهد که چگونه مکانیسم‌هایی که هنر از طریق آن ارائه می‌شود، نه تنها خوانش اثر، بلکه خود اثر را شکل می‌دهد. او از بحث خود در مورد هنر آماده و مفهومی برای بررسی موضوعات گسترده‌تر از تألیف، بازتولید، زمینه و زمانمندی استفاده می‌کند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

In this book, Martha Buskirk addresses the interesting fact that since the early 1960s, almost anything can and has been called art. Among other practices, contemporary artists have employed mass-produced elements, impermanent materials, and appropriated imagery, have incorporated performance and video, and have created works through instructions carried out by others. Furthermore, works of art that lack traditional signs of authenticity or permanence have been embraced by institutions long devoted to the original and the permanent. Buskirk begins with questions of authorship raised by minimalists' use of industrial materials and methods, including competing claims of ownership and artistic authorship evident in conflicts over the right to fabricate artists' works. Examining recent examples of appropriation, she finds precedents in pop art and the early twentieth-century readymade and explores the intersection of contemporary artistic copying and the system of copyrights, trademarks, and brand names characteristic of other forms of commodity production. She also investigates the ways that connections between work and context have transformed art and institutional conventions, the impact of new materials on definitions of medium, the role of the document as both primary and secondary object, and the significance of conceptually oriented performance work for the intersection of photography and the human body in contemporary art. Buskirk explores how artists active in the 1980s and 1990s have recombined strategies of the art of the 1960s and 1970s. She also shows how the mechanisms through which art is presented shape not only readings of the work but the work itself. She uses her discussion of the readymade and conceptual art to explore broader issues of authorship, reproduction, context, and temporality.



فهرست مطالب

CONTENTS......Page 6
ACKNOWLEDGMENTS......Page 8
INTRODUCTION......Page 12
1 AUTHORSHIP AND AUTHORITY......Page 30
2 ORIGINAL COPIES......Page 70
3 MEDIUM AND MATERIALITY......Page 118
4 CONTEXT AS SUBJECT......Page 172
5 CONTINGENT OBJECTS......Page 222
NOTES......Page 272
SELECTED BIBLIOGRAPHY......Page 298
A......Page 308
B......Page 309
C......Page 310
G......Page 311
I......Page 312
L......Page 313
M......Page 314
P......Page 315
R......Page 316
W......Page 317




نظرات کاربران