ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Consumer behavior and culture: consequences for global marketing and advertising

دانلود کتاب رفتار و فرهنگ مصرف کننده: پیامدهای بازاریابی و تبلیغات جهانی

Consumer behavior and culture: consequences for global marketing and advertising

مشخصات کتاب

Consumer behavior and culture: consequences for global marketing and advertising

ویرایش: 2nd ed 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781452236230, 1452236232 
ناشر: SAGE Publications 
سال نشر: 2010 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 4 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 41,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب رفتار و فرهنگ مصرف کننده: پیامدهای بازاریابی و تبلیغات جهانی: رفتار مصرف کننده، مطالعات بین فرهنگی، مصرف کنندگان، روانشناسی، بازاریابی.



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 20


در صورت تبدیل فایل کتاب Consumer behavior and culture: consequences for global marketing and advertising به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب رفتار و فرهنگ مصرف کننده: پیامدهای بازاریابی و تبلیغات جهانی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب رفتار و فرهنگ مصرف کننده: پیامدهای بازاریابی و تبلیغات جهانی

ویرایش دوم این متن پرطرفدار، تحلیل مهم ماریکه دو مویج از تأثیر فرهنگ بر رفتار مصرف‌کننده در سرتاسر جهان را به‌روزرسانی می‌کند. نویسنده نشان می دهد که چگونه برای دانشجویان بازاریابی - متخصصان بازاریابی فردا - به طور فزاینده ای حیاتی است که محدودیت های هویت برند ثابت و کمپین های تبلیغاتی جهانی را درک کنند. رفتار مصرف کننده در بین کشورها همگرا نیست و بنابراین درک و توانایی پاسخگویی به تفاوت های رفتاری از اهمیت بیشتری برخوردار است. این ویرایش فصل جدیدی را ارائه می‌کند، فصل 7، درباره فرهنگ، ارتباطات و رفتار رسانه‌ای که بحث نسخه قبلی را در مورد نظریه‌های ارتباطی و سبک‌های تبلیغاتی گسترش می‌دهد تا تفاوت‌های استفاده از رسانه در سراسر جهان، به‌ویژه استفاده از اینترنت را پوشش دهد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

The Second Edition of this popular text brings up-to-date Marieke de Mooij's important analysis of the impact of culture on consumer behavior worldwide. The author shows how it is increasingly vital for marketing students—tomorrow's marketing professionals—to understand the limits of consistent brand identities and universal advertising campaigns. Consumer behavior is not converging across countries, and therefore it is of even greater importance to understand, and be able to respond to, differences in behavior. This edition offers a new chapter, Chapter 7, on culture, communication, and media behavior that extends the prior edition's discussion on communication theories and advertising styles to cover differences in media usage worldwide, particularly the use of the Internet.





نظرات کاربران