ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب What I Talk About When I Talk About Running

دانلود کتاب وقتی من در مورد دویدن صحبت می کنم ، درباره آن صحبت می کنم

What I Talk About When I Talk About Running

مشخصات کتاب

What I Talk About When I Talk About Running

ویرایش: First Edition 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9780307269478, 9780307269195 
ناشر: Knopf 
سال نشر: 2008 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : MOBI (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 174 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 54,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 11


در صورت تبدیل فایل کتاب What I Talk About When I Talk About Running به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب وقتی من در مورد دویدن صحبت می کنم ، درباره آن صحبت می کنم نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب وقتی من در مورد دویدن صحبت می کنم ، درباره آن صحبت می کنم

در سال 1982، موراکامی که نوار جاز خود را فروخت تا خود را به نوشتن اختصاص دهد، شروع به دویدن کرد تا تناسب اندام خود را حفظ کند. یک سال بعد، او یک دوره انفرادی از آتن تا ماراتون را گذرانده بود، و اکنون، پس از ده ها مسابقه از این دست، به جز سه گانه و ده ها کتاب مورد تحسین منتقدان، به تأثیری که این ورزش بر زندگی او داشته است فکر می کند و- حتی مهم‌تر - در نوشته‌های او. گزارش آموزشی، سفرنامه و خاطره‌سازی بخش‌های مساوی، این خاطرات آشکار، آماده‌سازی چهار ماهه او برای ماراتن شهر نیویورک در سال 2005 را پوشش می‌دهد و ما را به مکان‌هایی از باغ‌های Jingu Gaien توکیو می‌برد، جایی که زمانی در آنجا به اشتراک گذاشته بود. مسیر با یک المپیکی، به رودخانه چارلز در بوستون در میان زنان جوانی که از او پیشی گرفتند. از طریق این لنز شگفت‌انگیز ورزش، چشم‌اندازی از خاطرات و بینش‌ها پدیدار می‌شود: لحظه یورکا که تصمیم گرفت نویسنده شود، بزرگ‌ترین پیروزی‌ها و ناامیدی‌هایش، اشتیاق او به ال‌پی‌های قدیمی، و تجربه، پس از پنجاه سالگی، بهبود زمان مسابقه‌اش. و سپس به عقب برگرد. با تبدیل شدن به خنده دار و هوشیاری، بازیگوش و فلسفی، آنچه در مورد دویدن صحبت می کنم غنی و مکاشفه کننده است، هم برای طرفداران این نویسنده استادکار و در عین حال محافظه کار خصوصی و هم برای جمعیت در حال انفجار ورزشکارانی که رضایت مشابهی پیدا می کنند. در دویدن


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

In 1982, having sold his jazz bar to devote himself to writing, Murakami began running to keep fit. A year later, he’d completed a solo course from Athens to Marathon, and now, after dozens of such races, not to mention triathlons and a dozen critically acclaimed books, he reflects upon the influence the sport has had on his life and—even more important—on his writing.Equal parts training log, travelogue, and reminiscence, this revealing memoir covers his four-month preparation for the 2005 New York City Marathon and takes us to places ranging from Tokyo’s Jingu Gaien gardens, where he once shared the course with an Olympian, to the Charles River in Boston among young women who outpace him. Through this marvelous lens of sport emerges a panorama of memories and insights: the eureka moment when he decided to become a writer, his greatest triumphs and disappointments, his passion for vintage LPs, and the experience, after fifty, of seeing his race times improve and then fall back.By turns funny and sobering, playful and philosophical, What I Talk About When I Talk About Running is rich and revelatory, both for fans of this masterful yet guardedly private writer and for the exploding population of athletes who find similar satisfaction in running.





نظرات کاربران