دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: 1 نویسندگان: Nelson Zagalo, Leonel Morgado, Ana Boa-ventura سری: Premier Reference Source ISBN (شابک) : 1609608542, 9781609608569 ناشر: Information Science Pub سال نشر: 2011 تعداد صفحات: 444 زبان: English فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) حجم فایل: 7 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Virtual Worlds and Metaverse Platforms: New Communication and Identity Paradigms به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب دنیای مجازی و سیستم عامل های متاورس: پارادایم های ارتباطی جدید و هویت نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
در حالی که پلتفرمهای متاورس دیگر موضوع جدیدی نیستند، اما همچنان چالشهایی را برای انطباق روشهای پژوهشی مرسوم و شیوههای ارتباطی ایجاد میکنند. دنیای مجازی و پلتفرمهای متاورس: پارادایمهای ارتباطات و هویت جدید تحقیقات بنیادی، مدلها، مطالعات موردی و نتایج تحقیقاتی را ارائه میدهند که محققان و محققان میتوانند به محیطهای خود منتقل کنند تا فرآیندها و مطالعات تحقیقاتی خود را تکامل دهند. این فصول شامل سناریوهایی از رشته های فکری و تلاش های فناورانه است که در آن پلتفرم های متاورس در حال حاضر مورد استفاده قرار می گیرند و مورد استفاده قرار خواهند گرفت، از جمله: محاسبات، تعامل انسان و رایانه، طراحی، رسانه و ارتباطات، انسان شناسی، جامعه شناسی، روانشناسی، آموزش، فلسفه، الهیات، هنر و زیبایی شناسی
While metaverse platforms are no longer a novel topic, they still pose challenges for the adaption of conventional research methodologies and communication practices. Virtual Worlds and Metaverse Platforms: New Communication and Identity Paradigms presents foundational research, models, case studies and research results that researchers and scholars can port to their own environments to evolve their own research processes and studies. The chapters cover scenarios of intellectual disciplines and technological endeavors in which metaverse platforms are currently being used and will be used, including: computation, human-computer interaction, design, media and communication, anthropology, sociology, psychology, education, philosophy, theology, arts, and aesthetics.
Title......Page 2
Copyright Page......Page 3
Editorial Advisory Board......Page 4
Table of Contents......Page 5
Detailed Table of Contents......Page 9
Forward......Page 15
Preface......Page 16
Acknowledgement......Page 19
Section 1......Page 20
User-Driven Content Creation in Second Life A Source of Innovation?......Page 22
Procedural Virtual Worlds......Page 37
Collective Building Projects in Second Life......Page 54
The Art and Flux of Telepathy 2.0 in Second Life......Page 68
Section 2......Page 90
The 3-D Innovation Sphere......Page 91
What’s Real?......Page 109
Verbal and Non-Verbal Communication in Second Life......Page 121
Virtual Worlds and Reception Studies......Page 138
Section 3......Page 158
Students’ Perceptions About Delivery of Game-Based Learning for Virtual Patients in Second Life......Page 159
Virtual Learning Communities of Practice in Metaverse......Page 170
Technological Minimalism versus Second Life......Page 187
Section 4......Page 201
The Players’ Dimension......Page 202
Structures of Agency in Virtual Worlds......Page 213
Is there a Virtual Socialization by Acting Virtual Identities?......Page 227
The Epistemological Character of Puzzles in the Metaverse......Page 240
Section 5......Page 254
Virtual Simulations and the Second Life Metaverse......Page 255
Virtual Worlds and Health......Page 272
Virtual Worlds and Behavioral Change......Page 292
Section 6......Page 308
Finding Liquid Salvation......Page 309
Second Life, Second Morality?......Page 327
Virtual World Professionals and the Interloper Effect in 3D Virtual Worlds......Page 342
One Self to Rule Them All......Page 358
Compilation of References......Page 388
About the Contributors......Page 430
Index......Page 439