ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Images of Terror: What We Can and Can't Know About Terrorism

دانلود کتاب تصاویر ترور: آنچه می توانیم و نمی توانیم درباره تروریسم بدانیم

مشخصات کتاب

Images of Terror: What We Can and Can't Know About Terrorism

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری: Social Problems and Social Issues 
ISBN (شابک) : 0202306798, 9780202306780 
ناشر: Aldine Transaction 
سال نشر: 2003 
تعداد صفحات: 238 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 722 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 36,000

کتاب مورد نظر موجود نمی باشد



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 9


در صورت تبدیل فایل کتاب Images of Terror: What We Can and Can't Know About Terrorism به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب تصاویر ترور: آنچه می توانیم و نمی توانیم درباره تروریسم بدانیم نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب تصاویر ترور: آنچه می توانیم و نمی توانیم درباره تروریسم بدانیم

Images of Terror یک راهنمای مصرف کننده مهم برای تصاویر تروریسمی که روزانه در رسانه های جمعی ارائه می شود، ارائه می دهد. اغلب، محققان و روزنامه نگاران تفسیرهای تروریسمی را که از دولت ها و سازمان های رسمی دریافت می کنند، غیرانتقادی می پذیرند. تصورات ما از تروریسم توسط تعامل آژانس‌های بوروکراتیک، دانشگاهیان و کارشناسان خصوصی و رسانه‌های جمعی شکل می‌گیرد: تصاویر و کلیشه‌هایی که به ما ارائه می‌شوند لزوماً واقعیت عینی را منعکس نمی‌کنند. جنکینز، که کتاب‌های قبلی‌اش افسانه‌های رایج درباره هیستری دسته جمعی، قتل‌های زنجیره‌ای، و قتل‌های کشیشی را از بین برده است، در اینجا استدلال می‌کند که تروریسم، مانند هر مشکل دیگری، ساختار اجتماعی دارد. او پیشنهاد نمی کند که تروریسم یک مشکل واقعی، یک تهدید واقعی نیست، یا اینکه جامعه نباید به سرعت و به طور موثر به تهدیدات تروریستی پاسخ دهد. مفهوم تروریسم به جای اینکه چیزی باشد که به طور یکسان توسط مردم در جوامع مختلف و دوره های مختلف درک شود، توسط فرآیندهای اجتماعی و سیاسی، نیازهای بوروکراتیک و ساختارهای رسانه ای شکل می گیرد. این فرآیند ساخت هم در مورد مفهوم کلی و هم برای جنبش های خاص، در مورد گروه ها و اقدامات آنها اعمال می شود. ما باید درک کنیم که چگونه کلیشه‌های خود را از تروریسم شکل می‌دهیم و چگونه می‌توانیم برخی تروریست‌ها یا شبه‌نظامیان را به‌عنوان شخصیت‌های شیطان ببینیم، در حالی که به گروه‌ها یا دولت‌هایی که به همان اندازه خطرناک هستند، مجوز مجازی رایگان می‌دهیم. بنابراین، ما باید فرآیندهای لفاظی را نیز درک کنیم که توسط آن گروه‌های ذینفع و آژانس‌های بوروکراتیک خاص دیدگاه‌های خاص خود را درباره تروریسم ارائه می‌کنند و سعی کنیم آن‌ها را به‌عنوان دیدگاه‌هایی که به‌طور آشکار درست پذیرفته می‌شوند، تثبیت کنیم. در آینده قابل پیش‌بینی، تروریسم احتمالاً یک موضوع مسلط در زندگی سیاسی ایالات متحده و در واقع بسیاری از نقاط جهان باقی خواهد ماند. کتاب جدید فیلیپ جنکینز سؤالات مهمی را در مورد اینکه چگونه تصورات خود را از دشمنی که باید با آن مقابله کنیم شکل می‌دهیم و چگونه وقتی درباره تروریسم اظهاراتی می‌کنیم، می‌دانیم که فکر می‌کنیم چه می‌دانیم. مطالب مقدمه • 1 شناخت تروریسم • 2 مبارز آزادی یک انسان دیگر • 3 سیاست آمریکایی تروریسم • 4 انگیزه • 5 پرچم دروغین • 6 تحقیق و اطلاعات • 7 توضیح درباره شکست • 8 تروریسم و ​​رسانه های جمعی • 9 تروریسم عراق و دولتی • 10 راهنمای مصرف کننده حیاتی برای درک تروریسم • منابع • فهرست


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی





نظرات کاربران