ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Morning's Refrain

دانلود کتاب صبح خودداری کنید

Morning's Refrain

مشخصات کتاب

Morning's Refrain

ویرایش: 1st 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0764201522, 9780764201523 
ناشر: Bethany House 
سال نشر: 2010 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 431 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 59,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 2


در صورت تبدیل فایل کتاب Morning's Refrain به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب صبح خودداری کنید نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب صبح خودداری کنید

از آنجایی که اسرار تاریک خانوادگی آرامش زندگی را که او به آن عشق می‌ورزد تهدید می‌کند، دالتون لیندکوئیست باید انتخاب‌های دشواری درباره آینده داشته باشد. برای پیچیده تر کردن مسائل، فیبی رابینز به معنای واقعی کلمه وارد زندگی خود می شود که دالتون او را پس از اینکه در بندر سیتکا به دریا می زند، نجات می دهد. او به سرعت قلب خود را از دست می دهد. اما دالتون تنها کسی نیست که تصمیم می گیرد توجه فیبی را جلب کند - بهترین دوست او، یوری، تصمیم می گیرد زمانی که دالتون باید از سیتکا سفر کند، از او خواستگاری کند. اما وقتی دالتون به عمق عشق خود به فیبی پی می برد و برمی گردد، دو دوست متوجه می شوند که نبرد آنها برای تحسین فیبی تنها شروع مشکلاتی است که با آن ها روبرو می شوند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

As dark family secrets threaten the tranquility of the life he's come to love, Dalton Lindquist must make difficult choices about the future. To complicate matters, Phoebe Robbins falls into his life quite literally when Dalton rescues her after she tumbles overboard in the Sitka Harbor. He quickly loses his heart. But Dalton is not the only one who decides to seek Phoebe's attention--his best friend, Yuri, decides to court her when Dalton must travel from Sitka. But when Dalton realizes the depth of his love for Phoebe and returns, the two friends find that their battle for Phoebe's admiration is only the start of the problems that face them.





نظرات کاربران