ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Without Warning

دانلود کتاب بدون هشدار

Without Warning

مشخصات کتاب

Without Warning

ویرایش: Reprint 
نویسندگان:   
سری: The Disappearance 1 
ISBN (شابک) : 0345502906, 9780345502902 
ناشر: Del Rey 
سال نشر: 2010 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 596 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 35,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 13


در صورت تبدیل فایل کتاب Without Warning به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب بدون هشدار نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب بدون هشدار

در کویت، نیروهای آمریکایی برای حمله به عراق قفل شده و بارگیری می شوند. در پاریس، یک مامور مخفی در حال شکستن یک هسته تروریستی است. و درست در شمال خط استوا، یک قایق بادبانی که توسط یک دونده مواد مخدر و یک دزد دریایی سرنشین می شود، شاهد چیزهای ناگفتنی است. در یک لحظه، در سراسر جهان، همه چیز تغییر خواهد کرد. موجی از انرژی غیرقابل توضیح به قاره ایالات متحده حمله می کند. آمریکا آنطور که می شناسیم ناپدید می شود. از یک وکیل تگزاسی که اتفاقاً در زمان مناسب در مکان مناسب قرار می گیرد تا یک مهندس در سیاتل که به تنها امید شهرش تبدیل می شود، از یک روزنامه نگار جنگی که در خاورمیانه به دام افتاده تا یک دونده مواد مخدر در سواحل مکزیک، بدون هشدار به یک داستان سریع و خشمگین بقا، خشونت، و واقعیتی جدید و روح‌شکن.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

In Kuwait, American forces are locked and loaded for the invasion of Iraq. In Paris, a covert agent is close to cracking a terrorist cell. And just north of the equator, a sailboat manned by a drug runner and a pirate is witness to the unspeakable. In one instant, all around the world, everything will change. A wave of inexplicable energy slams into the continental United States. America as we know it vanishes. From a Texas lawyer who happens to be in the right place at the right time to an engineer in Seattle who becomes his city’s only hope, from a combat journalist trapped in the Middle East to a drug runner off the Mexican coast, Without Warning tells a fast, furious story of survival, violence, and a new, soul-shattering reality.





نظرات کاربران