ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Rehearsing New Roles: How College Students Develop as Writers (Studies in Writing & Rhetoric)

دانلود کتاب تمرین نقش های جدید: چگونه دانشجویان کالج به عنوان نویسنده رشد می کنند (مطالعات در زمینه نویسندگی و بلاغت)

Rehearsing New Roles: How College Students Develop as Writers (Studies in Writing & Rhetoric)

مشخصات کتاب

Rehearsing New Roles: How College Students Develop as Writers (Studies in Writing & Rhetoric)

ویرایش: 1st 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0809324490, 9780809324491 
ناشر: Southern Illinois University Press 
سال نشر: 2002 
تعداد صفحات: 188 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 7 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 52,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 13


در صورت تبدیل فایل کتاب Rehearsing New Roles: How College Students Develop as Writers (Studies in Writing & Rhetoric) به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب تمرین نقش های جدید: چگونه دانشجویان کالج به عنوان نویسنده رشد می کنند (مطالعات در زمینه نویسندگی و بلاغت) نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب تمرین نقش های جدید: چگونه دانشجویان کالج به عنوان نویسنده رشد می کنند (مطالعات در زمینه نویسندگی و بلاغت)

لی آن کارول در کتاب «تکرار نقش‌های جدید: چگونه دانشجویان کالج به‌عنوان نویسندگان توسعه می‌یابند»، دیدگاهی توسعه‌گرایانه را برای مقابله با فانتزی که توسط بسیاری از اساتید دانشگاه وجود دارد، استدلال می‌کند که به دانش‌آموزان باید یا می‌توان یک بار نوشتن را آموزش داد تا بتوانند به طور مؤثر بنویسند. در هر موضوع، هر مکان، هر زمان. کارول در این جلد نشان می دهد که چرا یک دوره یک یا دو ترم سال اول نویسندگی نمی تواند تمام نیازهای نویسندگان با تجربه تر را برآورده کند. سپس نشان می‌دهد که چگونه مهارت‌های سوادآموزی پیچیده دانش‌آموزان در طول سال‌های دانشگاهی به آرامی، اغلب به‌طور خاص، رشد می‌کند، زیرا آنها نقش‌های جدیدی را به عنوان نویسنده انتخاب می‌کنند یا مجبور می‌شوند. به عنوان مدرک، کارول یک مطالعه طولی از گروهی از دانشجویان و محیط باسوادی که در یک دانشگاه متوسط ​​و مستقل تجربه کرده‌اند، ارائه می‌کند. مطالعه او تجربیاتی را دنبال می کند که تصور آنها را از نوشتن در کالج تغییر داد و ظرفیت های رو به رشد آنها را به عنوان نویسنده تقویت کرد. تجزیه و تحلیل کارول از داده‌های جمع‌آوری‌شده از نقش محدود اما همچنان مفید برای ترکیب سال اول پشتیبانی می‌کند، نشان می‌دهد که چگونه دانش‌آموزان یاد می‌گیرند که در برنامه درسی متفاوت بنویسند به روش‌هایی که ممکن است توسط اساتید تشخیص داده شود یا نشوند، و شیوه‌های تدریس و یادگیری را ارزیابی می‌کند. رشد دانش آموزان را تشویق یا محدود می کند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

In Rehearsing New Roles: How College Students Develop as Writers, Lee Ann Carroll argues for a developmental perspective to counter the fantasy held by many college faculty that students should, or could, be taught to write once so that ever after, they can write effectively on any topic, any place, any time. Carroll demonstrates in this volume why a one- or two-semester, first-year course in writing cannot meet all the needs of even more experienced writers. She then shows how students’ complex literacy skills develop slowly, often idiosyncratically, over the course of their college years, as they choose or are coerced to take on new roles as writers. As evidence, Carroll offers a longitudinal study of a group of students and the literacy environment they experienced in a midsize, independent university. Her study follows the experiences that altered their conception of writing in college and fostered their growing capacities as writers. Carroll’s analysis of the data collected supports a limited but still useful role for first-year composition, demonstrates how students do learn to write differently across the curriculum in ways that may or may not be recognized by faculty, and evaluates the teaching and learning practices that promote or constrain students’ development.





نظرات کاربران