ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب The Paradox of Skills: Widening Participation, Academic Literacy & Students' Skills Centres

دانلود کتاب پارادوکس مهارت ها: گسترش مشارکت، سواد تحصیلی و مراکز مهارتی دانشجویان

The Paradox of Skills: Widening Participation, Academic Literacy & Students' Skills Centres

مشخصات کتاب

The Paradox of Skills: Widening Participation, Academic Literacy & Students' Skills Centres

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9460913989, 9789460913990 
ناشر: Sense Publishers 
سال نشر: 2011 
تعداد صفحات: 145 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 788 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 54,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 4


در صورت تبدیل فایل کتاب The Paradox of Skills: Widening Participation, Academic Literacy & Students' Skills Centres به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب پارادوکس مهارت ها: گسترش مشارکت، سواد تحصیلی و مراکز مهارتی دانشجویان نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی



فهرست مطالب

Cover......Page 1
STUDIES IN INCLUSIVE EDUCATION\r11......Page 3
The Paradox of Skills......Page 4
ISBN: 9789460913990 (hardback)......Page 5
DEDICATION......Page 6
TABLE OF CONTENTS......Page 8
ACKNOWLEDGEMENTS......Page 10
INTRODUCTION......Page 12
Background......Page 15
The Research Study......Page 18
Conclusion......Page 19
Between the Text Comment......Page 22
NOTES......Page 23
INTRODUCTION......Page 24
Back to the Text......Page 26
Policy Discourse......Page 27
Higher Education’s Changing Role in Society......Page 37
Human Capital Theories and Social Capital Theories......Page 39
Widening Participation as Lifelong Learning......Page 42
Access for Whom?......Page 43
Between the Text Comment......Page 45
NOTES......Page 46
Section 1 A Theoretical Framework of Language and Literacy......Page 47
Back to the Text......Page 55
Conclusion......Page 57
Support or Teaching?......Page 60
Between the Text Comment......Page 68
End of Comment.......Page 69
INTRODUCTION......Page 70
Ethical Issues from the Qualitative Research Part of the Study......Page 71
Overview of the Research Methodology......Page 73
Combining Qualitative and Quantitative Methods......Page 74
The Research Design......Page 78
NOTES......Page 83
Section 1 of 4: Framework of the Analysis......Page 84
Findings from Phase 11998–2000......Page 85
Findings from Phase II Distribution of Questionnaires on Students’ Study Skills......Page 86
Writing......Page 87
English Language......Page 88
Essays and Reports......Page 89
Findings from the Interviews with Students......Page 90
Section 3-Course......Page 91
Section 4Study Skills Development......Page 93
Section 5-Yearly Progress......Page 95
Section 6Using the Student Skills Centre......Page 96
Summary of the Qualitative Research Findings......Page 97
Analysis of Categorical Data from 1999 to 2002......Page 98
Interpretation of the Main Effect Due to ‘Query’\r......Page 100
Interpretation of the Main Effect Due to ‘Academic Year’......Page 101
Summary of the Quantitative Findings......Page 102
Section 4 of 4: Summary of Research Findings......Page 103
Between the Text Comment......Page 105
End of Comment......Page 106
Introduction......Page 107
Section 1......Page 108
Section 2......Page 110
Conclusion......Page 114
End of comment. End of the Story of the SSC.......Page 115
THE FOLLOWING MODEL WAS SELECTED......Page 116
APPENDIX 2......Page 118
REFERENCES......Page 129




نظرات کاربران