ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب McKettrick's Luck

دانلود کتاب موفق باشید McKettrick

McKettrick's Luck

مشخصات کتاب

McKettrick's Luck

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری: McKettricks 6 
ISBN (شابک) : 1459219031, 9781459219038 
ناشر: HQN Books 
سال نشر: 2012 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 297 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 42,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 11


در صورت تبدیل فایل کتاب McKettrick's Luck به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب موفق باشید McKettrick نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب موفق باشید McKettrick

داستانی کلاسیک از نسل جدیدی از گاوچران که ادعای مالکیت سرزمین خود و زنانی را که دوست دارند... مانند اجداد مشهور او که طبیعت آریزونا را رام کردند، پیوندهای راک هندی جسی مک کتریک عمیق است. Triple M Ranch همراه با هیجان خطر در خون اوست. اما با در خطر بودن زمینش، این بازیکن پوکر در کلاس جهانی، با وجود وسوسه‌ای که شاین بریجز به همراه دارد، در قمار قرار نخواهد گرفت. شاین در هند راک بزرگ شد و خاطرات دردناک خود را به یادگار گذاشت تا تبدیل به یک زن خودساخته شود. حالا کار او این است که جسی را متقاعد کند که دارایی خود را بفروشد. جسی آن مردی نیست که شاین هرگز نمی‌تواند فراموش کند، اما برای زنی که متعهد به بازی در آن است بسیار وحشی و خطرناک است. با این حال، جرقه‌های جذابیت به پرواز در می‌آیند و شاین را وسوسه می‌کنند که همه چیز را برای علاقه‌ای که در چشم‌های جسی می‌بیند، به خطر بیندازد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

A classic tale of a new generation of cowboys staking claims to their land—and the women they love… Like his celebrated ancestors, who tamed the wilds of Arizona, Jesse McKettrick's Indian Rock ties run deep. The Triple M Ranch is in his blood, along with the thrill of risk. But with his land at stake, this world-class poker player won't be dealt into Cheyenne Bridges's gamble—despite the temptation she brings. Cheyenne grew up in Indian Rock and left its painful memories behind to become a self-made woman. Now her job is to convince Jesse to sell his property. Jesse's not the kind of man Cheyenne could ever forget, but he's too wild and dangerous for a woman committed to playing it safe. Yet sparks of attraction fly, tempting Cheyenne to lay it all on the line for the passion she sees in Jesse's eyes.





نظرات کاربران