ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Frost

دانلود کتاب فراست

Frost

مشخصات کتاب

Frost

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0061799491, 9780061799495 
ناشر: Balzer + Bray 
سال نشر: 2011 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English  
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 9 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 60,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 13


در صورت تبدیل فایل کتاب Frost به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب فراست نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب فراست

سال آخر لینا توماس در مدرسه شبانه روزی با یک شوک بی‌رحمانه شروع می‌شود: فراست هاوس، خوابگاه دنج ویکتوریایی که او و بهترین دوستانش در آن زندگی می‌کنند، به یک هم اتاقی غیرمنتظره منصوب شده است - سلست لازار متضاد و عجیب و غریب. با این حال، چیزی که سلست در ظرافت اجتماعی فاقد آن است، برادرش، دیوید، دانشجوی انتقالی اخیر، ظاهر و جذابیت آن را جبران می کند. اما در حالی که او و لینا بلافاصله به آن ضربه زدند، لینا متوجه می شود که در تلاش است تا جذابیت رو به رشد خود را با ترسش از آسیب دیدن متعادل کند. با شروع کلاس ها، اتفاقات عجیب و غریب شروع به فروپاشی خانه فراست می کند - قاب هایی که به طرز عجیبی از دیوارها می افتند، درها به خودی خود قفل می شوند، مبلمان واژگون می شوند. سلست هم خانه ها را سرزنش می کند و متقاعد شده است که آنها می خواهند او را بترسانند تا ترک کند. و در حالی که لینا سعی می کند بین بهترین دوستانش و هم اتاقی جدید خود نقش حافظ صلح را بازی کند، به زودی اتفاقات مرموز در خوابگاه، مثلث شدیدی بین لینا، سلست و دیوید و بیداری دوباره ترس های دوران کودکی، همگی لینا را مجبور می کنند تا اقدامات ناامیدکننده ای را انجام دهد تا احساس کند. بی خطر. اما آیا تهدید با هم اتاقی جدید او در ذهن خود لینا است؟ . . یا در خود فراست هاوس؟ فراست یک داستان خیره کننده و غافلگیرکننده از تعلیق از اولین نویسنده ماریانا بائر است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Leena Thomas’s senior year at boarding school starts with a cruel shock: Frost House, the cozy Victorian dorm where she and her best friends chose to live, has been assigned an unexpected roommate—confrontational, eccentric Celeste Lazar. What Celeste lacks in social grace, however, her brother, David, a recent transfer student, makes up for in good looks and charm. But while he and Leena hit it off immediately, Leena finds herself struggling to balance her growing attraction with her fear of getting hurt. As classes get under way, strange happenings begin to bedevil Frost House—frames mys-teriously falling off walls, doors locking by themselves, furniture toppling over. Celeste blames the housemates, convinced they want to scare her into leaving. And while Leena tries to play peacekeeper between her best friends and new roommate, soon the mysterious happenings in the dorm, an intense triangle between Leena, Celeste, and David, and the reawakening of childhood fears all push Leena to take increasingly desperate measures to feel safe. But does the threat lie with her new roommate, within Leena’s own mind . . . or in Frost House itself? Frost is a stunning and surprising tale of suspense from debut author Marianna Baer.





نظرات کاربران