ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Positive Psychology at Work: How Positive Leadership and Appreciative Inquiry Create Inspiring Organizations

دانلود کتاب روانشناسی مثبت در محل کار: چقدر رهبری مثبت و استعلام ارزشگذاری ، سازمانهای الهام بخش را ایجاد می کنند

Positive Psychology at Work: How Positive Leadership and Appreciative Inquiry Create Inspiring Organizations

مشخصات کتاب

Positive Psychology at Work: How Positive Leadership and Appreciative Inquiry Create Inspiring Organizations

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0470683201, 9781119990390 
ناشر: Wiley-Blackwell 
سال نشر: 2011 
تعداد صفحات: 260 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 15 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 41,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 8


در صورت تبدیل فایل کتاب Positive Psychology at Work: How Positive Leadership and Appreciative Inquiry Create Inspiring Organizations به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب روانشناسی مثبت در محل کار: چقدر رهبری مثبت و استعلام ارزشگذاری ، سازمانهای الهام بخش را ایجاد می کنند نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب روانشناسی مثبت در محل کار: چقدر رهبری مثبت و استعلام ارزشگذاری ، سازمانهای الهام بخش را ایجاد می کنند

روانشناسی مثبت در کار، زمینه های روانشناسی مثبت گرا و تحقیق قدردانی را برای اولین بار گرد هم می آورد تا به رهبران و عوامل تغییر رویکردی جدید و قدرتمند برای دستیابی به تعالی سازمانی ارائه دهد. روانشناسی مثبت و تحقیقات قدردانی را در زمینه چالش های سازمانی رهبری برای اولین بار مطالب آکادمیک دقیق و ارجاع شده را به روشی بدون اصطلاحات و در دسترس ارائه می‌کند که با فصل‌هایی متمرکز بر چالش‌های سازمانی خاص تنظیم شده است تا به خوانندگان اجازه دهد به سرعت ایده‌های مرتبط با موقعیت منحصر به فرد خود را بیابند. ویژگی‌های مشارکت‌های کوتاه از پزشکان با تجربه روان‌شناسی مثبت‌گرا و تحقیق قدردانی، و شامل مطالعات موردی از انگلستان، اروپا، استرالیا و آمریکا؟


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Positive Psychology at Work brings the fields of positive psychology and appreciative inquiry together for the first time to provide leaders and change agents with a powerful new approach to achieving organizational excellence.Draws together positive psychology and appreciative inquiry in the context of leadership organizational challenges for the first timePresents academically rigorous and referenced material in a jargon-free, accessible mannerArranged with chapters focused on specific organizational challenges to allow readers to quickly find ideas relevant to their unique situationFeatures short contributions from experienced practitioners of positive psychology and Appreciative Inquiry, and includes case studies from the UK, Europe, Australia and the USA??





نظرات کاربران