ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Out of the Shadows: Expanding the Canon of Classic Film Noir

دانلود کتاب خارج از سایه ها: گسترش کانن فیلم کلاسیک نوآر

Out of the Shadows: Expanding the Canon of Classic Film Noir

مشخصات کتاب

Out of the Shadows: Expanding the Canon of Classic Film Noir

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری: G - Reference, Information and Interdisciplinary Subjects 
ISBN (شابک) : 0810881896, 9780810881907 
ناشر: Scarecrow Press 
سال نشر: 2011 
تعداد صفحات: 322 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 7 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 52,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 2


در صورت تبدیل فایل کتاب Out of the Shadows: Expanding the Canon of Classic Film Noir به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب خارج از سایه ها: گسترش کانن فیلم کلاسیک نوآر نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب خارج از سایه ها: گسترش کانن فیلم کلاسیک نوآر

فیلم نوآر چرخه ای در سینمای آمریکا بود که اولین بار در طول جنگ جهانی دوم مطرح شد، در دهه 1950 به اوج خود رسید و تا سال 1960 به عنوان یک روند قابل تعریف شروع به کاهش کرد. در طول سال ها، گروهی از فیلم های آن دوره به عنوان استانداردهای نوآر ظاهر شدند. با Stranger در طبقه سوم در سال 1940 شروع شد. با این حال، از آنجایی که فیلم نوآر بسیار گسترده است، نمی توان آن را در محدوده باریک قانون رسمی که توسط مورخان فیلم ایجاد شده است نگه داشت. در نتیجه، چندین فیلم نادیده گرفته شده که در دوره کلاسیک نوآر ساخته شده اند، باید به عنوان فیلم های نوآر مورد ارزیابی مجدد قرار گیرند. در خارج از سایه ها: گسترش کانون فیلم نوآر کلاسیک، ژن فیلیپس بررسی عمیقی از چندین فیلم کلیدی نوآر، از جمله شاهکارهایی مانند لورا، شاهین مالت، بلوار غروب، و لمس شیطان، و همچنین فیلم‌هایی که اغلب با فیلم نوآر مرتبط نیستند مانند Spellbound، A Double Life، و Anatomy of a Murder. فیلیپس همچنین به بررسی فیلم‌های نادیده گرفته شده یا نادیده گرفته شده مانند آهنگ مرد لاغر، کلید شیشه‌ای، وزارت ترس و اقدام خشونت می‌پردازد. همچنین در این ارزیابی مجدد، فیلم‌های مهم نئو نوآر، از جمله محله چینی، همت، لس آنجلس محرمانه، و آقای ریپلی با استعداد در نظر گرفته شده است. فیلیپس در تحلیل‌های خود از منابع متعددی استفاده می‌کند، از جمله مصاحبه‌های شخصی با کارگردانان و سایرین مرتبط با آنها. تولیدات، فیلمنامه ها و ارزیابی های دیگر مفسران. Out of the Shadows نه تنها مشهورترین فیلم‌های نوآر را بررسی می‌کند، بلکه بینش جدیدی را در مورد فیلم‌های دست‌کم‌گرفته ارائه می‌کند که شایسته بازنگری هستند. این جلد که برای مورخان و محققان فیلم جالب است، برای هر کسی که خواهان درک بهتر آثاری است که این چرخه منحصر به فرد را در فیلمسازی آمریکایی نشان می‌دهند، جذاب خواهد بود.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Film noir was a cycle in American cinema which first came into prominence during World War II, peaked in the 1950s, and began to taper off as a definable trend by 1960. Over the years, a group of films from the period emerged as noir standards, beginning with Stranger on the Third Floor in 1940. However, since film noir is too wide-ranging, it cannot be kept within the narrow limits of the official canon that has been established by film historians. Consequently, several neglected movies made during the classic noir period need to be re-evaluated as noir films.In Out of the Shadows: Expanding the Canon of Classic Film Noir, Gene Phillips provides an in-depth examination of several key noir films, including acknowledged masterpieces like Laura, The Maltese Falcon, Sunset Boulevard, and Touch of Evil, as well as films not often associated with film noir like Spellbound, A Double Life, and Anatomy of a Murder. Phillips also examines overlooked or underappreciated films such as Song of the Thin Man, The Glass Key, Ministry of Fear, and Act of Violence. Also considered in this reevaluation are significant neo-noir films, among them Chinatown, Hammett, L.A. Confidential, and The Talented Mr. Ripley.In his analyses, Phillips draws upon a number of sources, including personal interviews with directors and others connected with their productions, screenplays, and evaluations of other commentators. Out of the Shadows explores not only the most celebrated noir films but offers new insight into underrated films that deserve reconsideration. Of interest to film historians and scholars, this volume will also appeal to anyone who wants a better understanding of the works that represent this unique cycle in American filmmaking.



فهرست مطالب

CONTENTS......Page 6
ACKNOWLEDGMENTS......Page 8
PROLOGUE: OVERLOOKED NOIR......Page 10
Part One: CITY OF NIGHT: THE ADVENT OF FILM NOIR......Page 16
CHAPTER ONE: BLACK MASK BRIGADE: DASHIELL HAMMETT, HARD-BOILED FICTION, AND FILM NOIR......Page 18
CHAPTER TWO: EXPLORING FILM NOIR: STRANGER ON THE THIRD FLOOR AND OTHER FILMS......Page 28
Part Two: NIGHTMARE TOWN: DASHIELL HAMMETT’S FICTION AS FILM NOIR......Page 42
CHAPTER THREE: JOHN HUSTON: THE MALTESE FALCON......Page 44
CHAPTER FOUR: STUART HEISLER: THE GLASS KEY EDWARD BUZZELL: SONG OF THE THIN MAN......Page 60
Part Three: DARKNESS AT NOON: REPRESENTATIVE NOIR FILMS......Page 82
CHAPTER FIVE: FRITZ LANG: MINISTRY OF FEAR AND SCARLET STREET......Page 84
CHAPTER SIX: ALFRED HITCHCOCK: SPELLBOUND AND STRANGERS ON A TRAIN......Page 102
CHAPTER SEVEN: GEORGE CUKOR: A DOUBLE LIFE BILLY WILDER: SUNSET BOULEVARD......Page 126
CHAPTER EIGHT: ROBERT SIODMAK: THE KILLERS (1946) DON SIEGEL: THE KILLERS (1964)......Page 146
CHAPTER NINE: OTTO PREMINGER: LAURA AND ANATOMY OF A MURDER......Page 166
CHAPTER TEN: FRED ZINNEMANN: ACT OF VIOLENCE STANLEY KUBRICK: THE KILLING......Page 192
CHAPTER ELEVEN: ORSON WELLES: THE STRANGER AND TOUCH OF EVIL......Page 212
Part Four: THE LOWER DEPTHS:THE RISE OF NEO-NOIR......Page 238
CHAPTER TWELVE: DASHIELL HAMMETT AND NEO-NOIR: THE DAIN CURSE AND HAMMETT......Page 240
CHAPTER THIRTEEN: ANTHONY MINGHELLA: THE TALENTED MR. RIPLEY LILIANA CAVANI: RIPLEY’S GAME......Page 262
AFTERWORD: OUT OF THE SHADOWS, BACK TO THE FUTURE, NOIR MARCHES ON......Page 280
FILMOGRAPHY......Page 290
SELECTED BIBLIOGRAPHY......Page 302
INDEX......Page 310
ABOUT THE AUTHOR......Page 322




نظرات کاربران