ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Advances in Mergers and Acquisitions, Volume 7 (Advances in Mergers and Acquistions)

دانلود کتاب پیشرفت در ادغام و ادغام ، جلد 7 (پیشرفت در ادغام و ادغام)

Advances in Mergers and Acquisitions, Volume 7 (Advances in Mergers and Acquistions)

مشخصات کتاب

Advances in Mergers and Acquisitions, Volume 7 (Advances in Mergers and Acquistions)

ویرایش: 1st ed 
نویسندگان: ,   
سری: Advances in mergers and acquisitions, 7 
ISBN (شابک) : 1848551002, 1848551010 
ناشر: Emerald Group Publishing Ltd 
سال نشر: 2008 
تعداد صفحات: 151 
زبان: English  
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 885 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 52,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 7


در صورت تبدیل فایل کتاب Advances in Mergers and Acquisitions, Volume 7 (Advances in Mergers and Acquistions) به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب پیشرفت در ادغام و ادغام ، جلد 7 (پیشرفت در ادغام و ادغام) نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب پیشرفت در ادغام و ادغام ، جلد 7 (پیشرفت در ادغام و ادغام)

ادغام ها و اکتساب ها همچنان عامل اصلی رشد شرکت ها در سراسر جهان هستند. نه تنها در ایالات متحده و اروپا، بلکه در ژاپن، چین، هند، برزیل و جاهای دیگر، مدیران ارشد روی آینده شرکت‌های خود شرط‌بندی می‌کنند. با چنین بررسی شدید در دنیای تجارت، تعجب آور نیست که تحقیقات آکادمیک در مورد ادغام و ادغام به همان اندازه قوی بوده است. موضوعات از استراتژی گرفته تا یکپارچگی سازمانی، فرهنگ، رهبری، برنامه ریزی منابع انسانی و تحلیل مالی را شامل می شود. به طور مشابه، نظریه‌هایی که برای کمک به درک ادغام‌ها و اکتساب‌ها ارائه می‌شوند، طیفی از نظریه سطوح بالا گرفته تا دیدگاه مبتنی بر منابع از شرکت، تجزیه و تحلیل رقابتی، اعتماد سازمانی، شبکه‌ها، مدیریت دانش، و سایر موارد را شامل می‌شوند. برجستگی سریال تمرکز آن بر هر سه ویژگی تشکیل دهنده این حوزه پژوهشی است - مطالعات محققین در کشورهای مختلف، با پرسش‌های پژوهشی متفاوت، با تکیه بر دیدگاه‌های نظری متفاوت. چنین رویکرد گسترده و فراگیر برای ادغام و اکتساب به راحتی در مجلات دانشگاهی با دستورات و معیارهای بسیار محدودتر تکرار نمی شود. مجموعه‌هایی که هر سال منتشر می‌شوند، ایده‌های پیشرفته‌ای را توسط محققان برجسته در مقیاس جهانی ارائه می‌دهند. انجام این کار نه تنها سؤالات مورد مطالعه را گسترش می‌دهد، بلکه به محققان کمک می‌کند تا روابط متقابل بین دیدگاه‌های مختلف را در نظر بگیرند. در تحلیل نهایی، بهترین راه برای ایجاد تفاهم پیرامون موضوعی پراکنده مانند ادغام و اکتساب این است که هم یکپارچه و هم یکپارچه باشد. گسترده، در انتخاب سؤالات تحقیق و زیربنای نظری. \"پیشرفت ها در ادغام ها و اکتساب ها\" این دیدگاه منحصر به فرد را ارائه می دهد که به راحتی در جاهای دیگر یافت نمی شود و به محققان کمک می کند تا در مورد ادغام ها و اکتساب ها به روش های جدید فکر کنند و پایگاه دانش ما را بر روی این موضوع مهم بسازند. با توجه به مبالغ هنگفتی که در استراتژی‌های رشد از طریق اکتساب در سرتاسر جهان سرمایه‌گذاری می‌شود، تحقیقات آکادمیک در مورد ادغام و تملک هرگز مهم‌تر از این نبوده است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Mergers and acquisitions continue to be a primary vehicle of growth for companies around the world. Not only in the United States and Europe, but also in Japan, China, India, Brazil and elsewhere, senior executives are making huge bets on the future of their firms. With such intense scrutiny in the world of business, it is not surprising that academic research on mergers and acquisitions has been similarly robust. The topics range from strategy, to organizational integration, culture, leadership, human resource planning, and financial analysis. Similarly the theories brought to bear to help understand mergers and acquisitions range from upper echelons theory to the resource based view of the firm, competitive analysis, organizational trust, networks, knowledge management, and others.What makes the "Advances in Mergers and Acquisitions" series stand out is its focus on all three characteristics that make up this research field - studies from scholars in different countries, with different research questions, relying on different theoretical perspectives. Such a broad, and inclusive, approach to mergers and acquisitions is not easily replicated in academic journals, with much narrower mandates and metrics. The collections published each year provide cutting edge ideas by leading scholars on a global scale. Doing so not only broadens the questions being studied, but also helps researchers consider the inter-relationships among different perspectives.In the final analysis, the best way to build understanding around a topic as diffuse as mergers and acquisitions is to be both integrative, and expansive, in choice of research questions and theoretical underpinnings. "Advances in Mergers and Acquisitions" offers this unique perspective, not easily found elsewhere, that will help scholars think about mergers and acquisitions in new ways, building our knowledge base on this critical topic. In light of the enormous sums being invested in growth-via-acquisition strategies around the world, academic research on mergers and acquisitions has never been more important.



فهرست مطالب

ADVANCES IN MERGERS AND ACQUISITIONS......Page 1
sdarticle_001.pdf......Page 2
sdarticle_002.pdf......Page 3
List of Contributors......Page 4
Introduction......Page 5
A temporal perspective of corporate M&A and alliance portfolios......Page 8
The value of incorporating a temporal lens in the M&A and alliance dialog......Page 9
M&A and alliance research: a temporal lens research agenda......Page 13
Industry context and sample characteristics......Page 14
Rhythm and synchronization in M&A and alliance portfolios......Page 15
Performance implication of rhythm......Page 18
Performance implication of internal and external rhythm synchronization......Page 19
Sequence in M&A and alliance research......Page 20
Conclusion and discussion......Page 25
References......Page 27
Value creation in joint venture dyads......Page 31
Theoretical background......Page 33
Sample and Event Study Methods......Page 37
Dependent Variable, Independent Variables and Model......Page 38
Event Study Results......Page 40
Total Value Creation in the Dyad......Page 45
Discussion and conclusion......Page 47
Notes......Page 49
References......Page 50
Unpacking the champion of acquisitions: the key figure in the execution of the post-acquisition integration process......Page 53
Introduction......Page 54
Change in M&As: the post-acquisition implementation process......Page 55
Individuals as agents of change: the use of a methodological individualist approach in advancing the notion of the champion of acquisitions......Page 57
The champion of acquisitions: sketching an analytical framework to epitomize the multiple facets of the key figure of the integration process......Page 58
A dynamic view of the integration process: the multiple roles of the champion in the implementation of the required activities......Page 62
Conclusion......Page 66
Note......Page 68
References......Page 69
Introduction......Page 72
Strategic context of Japanese M&A......Page 73
Research Questions......Page 75
Research Methodology......Page 76
Turnaround......Page 77
Consolidation......Page 78
Global Leverage......Page 79
Driving transformation......Page 80
Building the New Performance Culture......Page 81
Redesigning the Compensation System......Page 83
Realigning Workforce Strategies......Page 84
Moving with Speed?......Page 85
Communication......Page 87
Integration Leadership......Page 88
Implications and conclusions......Page 90
Acknowledgments......Page 91
References......Page 92
How climate and leadership can be used to create actionable knowledge during stages of mergers and acquisitions......Page 94
Coal Face......Page 95
What are the Links between Climate and M&A?......Page 97
How does Climate Influence M&A?......Page 98
How does Leadership Influence M&A Climate?......Page 100
The impact of climate, knowledge generation and leadership on M&A......Page 101
First Stage: Sparking......Page 102
Second Stage: Igniting......Page 104
Third Stage: Forging......Page 107
Fourth Stage: Energising......Page 109
Discussion......Page 111
References......Page 112
The linkages between cultural differences, psychological states, and performance in international mergers and acquisitions......Page 119
Introduction......Page 120
National versus Corporate Culture......Page 121
Culture Clash and Performance......Page 123
The Role of the Individual - The Overlooked Factor in M&A......Page 124
Stress, Attitudes, and Behavior in M&As......Page 125
Autonomy Removal......Page 126
Turnover, Industry Type, and Cultural Differences......Page 127
Psychological Contracts......Page 128
The linkages between cultural differences, psychological state, and performance in M&As......Page 133
Discussion and conclusions......Page 134
Future Research......Page 135
Managerial implications......Page 137
References......Page 139




نظرات کاربران