ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Understanding Representation in the Cognitive Sciences: Does Representation Need Reality?

دانلود کتاب درک بازنمایی در علوم شناختی: آیا بازنمایی نیاز به واقعیت دارد؟

Understanding Representation in the Cognitive Sciences: Does Representation Need Reality?

مشخصات کتاب

Understanding Representation in the Cognitive Sciences: Does Representation Need Reality?

ویرایش: 1 
نویسندگان: , , , ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 9780306462863, 9780585296050 
ناشر: Springer US 
سال نشر: 2000 
تعداد صفحات: 298 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 5 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 38,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب درک بازنمایی در علوم شناختی: آیا بازنمایی نیاز به واقعیت دارد؟: عصب شناسی، فلسفه، معرفت شناسی، پدیدارشناسی، هوش مصنوعی (شامل رباتیک)



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 7


در صورت تبدیل فایل کتاب Understanding Representation in the Cognitive Sciences: Does Representation Need Reality? به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب درک بازنمایی در علوم شناختی: آیا بازنمایی نیاز به واقعیت دارد؟ نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب درک بازنمایی در علوم شناختی: آیا بازنمایی نیاز به واقعیت دارد؟



در حال حاضر یک تغییر پارادایم برای درک متعارف بازنمایی - که دیدگاه سنتی مغز به‌عنوان اجزاء است، رخ می‌دهد. این مقاله همچنین به طور خلاصه دلیل C را نشان می دهد که "چیزهای جهان" را نشان می دهد، انتخاب مشارکت در این جلد است که از چندین جنبه به چالش کشیده شده است. جلد حاضر تقریباً از نسبتاً \"واقع‌گرایانه\" ج- در لبه این گذار قرار گرفته است. بر اساس تصورات بازنمایی در کنفرانس 1997 "روندهای جدید در تفسیرهای علمی شناختی. فصل پایانی بحث ها، اصل" در وین، اتریش، سعی در جمع آوری و ثبت در طی و در در پایان کنفرانس، شواهدی از رشته‌های مختلف از جمله p به خواننده این امکان را می‌دهد تا در مورد فقدان علم، علوم اعصاب، محاسبات رویکردهای مختلف تأمل کند و در نتیجه به رویکردهای b، روان‌شناسی، نشانه‌شناسی، جنبه‌های تکاملی کمک کند. و درک یکپارچه تر از زیست شناسی، روانشناسی اجتماعی و غیره، برای پرورش افکار و ایده های جدید. درک نمایندگی تجربه ذهنی یک دنیای بیرونی این کتاب یک شخصیت واقعاً میان رشته ای دارد. به نظر می‌رسد که فرآیند نقشه‌برداری را پیشنهاد می‌کند که در آن محیط به شکلی ارائه می‌شود که به آسانی برای موجودات ذهنی قابل دسترسی است، از طریق برخی از متخصصان و دانش‌آموزان به طور یکسان در سراسر نوع انتقال شناختی به ذهن ما ارائه می‌شود. در حالی که نقد عمیقی از علومی مانند علوم اعصاب، علوم کامپیوتر است، این ایده تقریباً به قدمت فلسفه است، فلسفه، روانشناسی و جامعه شناسی را به دست آورده است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

urrently a paradigm shift is occurring in for the conventional understanding of represen- which the traditional view of the brain as tions. The paper also summarizes the rationale for C representing the "things of the world" is the selection of contributions to this volume, which challenged in several respects. The present volume will roughly proceed from relatively "realist" c- is placed at the edge of this transition. Based on the ceptions of representation to more "constructivist" 1997 conference "New Trends in Cognitive Sci- interpretations. The final chapter of discussions, ence" in Vienna, Austria, it tries to collect and in- taped during and at the end of the conference, p- grate evidence from various disciplines such as p- vides the reader with the possibility to reflect upon losophy of science, neuroscience, computational the different approaches and thus contributes to b- approaches, psychology, semiotics, evolutionary ter and more integrative understanding of their biology, social psychology etc. , to foster a new thoughts and ideas. understanding of representation. The subjective experience of an outside world This book has a truly interdisciplinary character. It seems to suggest a mapping process where environ- is presented in a form that is readily accessible to mental entities are projected into our mind via some professionals and students alike across the cognitive kind of transmission. While a profound critique of sciences such as neuroscience, computer science, this idea is nearly as old as philosophy, it has gained philosophy, psychology, and sociology.



فهرست مطالب

Understanding Representation in the Cognitive Sciences......Page 1
Acknowledgements......Page 4
Table of contents......Page 5
Introduction......Page 7
Self-Referential Representation......Page 8
Implications......Page 9
Linguistic Transparency......Page 10
Representation, Construction, and Generation of Behavior......Page 11
Embodiment, Construction, and Dynamics of Knowledge......Page 12
Simulation as Methodological Tool......Page 13
References......Page 14
Overview of Contributions......Page 16
New Trends in Cognitive Science......Page 20
Representation of Type 1......Page 21
The Importance of Type 2 Representations......Page 22
Connectionism and Representations......Page 23
The Connectionist Route to Embodiment......Page 24
Implications for Connectionist Cognitive Research......Page 25
What about Dynamicism?......Page 26
Conclusions......Page 27
References......Page 28
Introduction......Page 30
Where is Representation Needed?......Page 31
Levels of Description......Page 32
References......Page 35
2— A Distinction......Page 36
Models......Page 37
Weakening the Claim......Page 38
4— On Metaphysical Anti-representationalism......Page 39
Registration......Page 40
Enaction......Page 41
5— Conclusion......Page 42
References......Page 43
Are Perceptual Processes Representational?......Page 45
Representations in the Brain......Page 47
The Pragmatic Dimension of Brain Representations......Page 49
Epistemological Implications......Page 50
References......Page 51
Two Types of Content......Page 53
Objective and Non-Objective Thought......Page 54
Biosemantic Theories of Content......Page 56
The Reply from on High......Page 60
A Modest Proposal......Page 62
Epilogue: Consequences For Eliminativism......Page 67
References......Page 69
Environmentalism......Page 71
An Example......Page 73
Analysis of the Example......Page 75
Implications......Page 76
References......Page 77
A Problem About Representations......Page 78
Cognition and Cognitive Abilities......Page 80
Some Objections......Page 81
1— Similarity Mapping and Representation......Page 82
2— Artificial Life......Page 84
Conclusions......Page 85
References......Page 86
Context-Independent Representations and the Myth of an Independent Representation Module......Page 87
Representation and the Recognition of \"Sameness\"......Page 88
BACON......Page 89
SME......Page 90
ACME and SIAM......Page 91
A \"Gradual Convergence\"—Approach to Representation......Page 92
References......Page 93
Characteristics of a Neurophysiologically Based Theory of Cognition......Page 95
The Requirement for a Functional Architecture......Page 96
Neural Networks......Page 100
Learning: The Heuristic Definition of Functionality......Page 101
Dream Sleep: The Management of Information Distribution......Page 104
Role of Sensory Independent Mental Images......Page 105
References......Page 106
Going Beyond Classical Cognitive Science and Connectionism......Page 108
Dynamical Systems Theory......Page 109
Neurodynamics and Associationism......Page 110
References......Page 111
Introduction......Page 113
The Formation of Cognitive Structure......Page 114
Some Cognitive Properties of Interareal Pattern Conjunction......Page 115
References......Page 117
2— The Neuron Doctrine in Perception......Page 119
3— Response Selectivity......Page 120
4— Mach\'s Principle in Perception......Page 121
5— Principle of Interaction Simultaneity......Page 123
6— Emergence of Perceptual Space-Time Structures from Neural Firings......Page 124
7— Conclusion......Page 125
References......Page 126
Introduction......Page 127
Conceptual Problems for Mental Representations......Page 128
Neurophysiological constraints......Page 129
Categorisation and categorical perception......Page 130
Neural implementation......Page 131
Acknowledgements......Page 132
References......Page 133
The Myth of Neural Representation......Page 135
Inversion of Sensory Processing......Page 136
Language and Art as Sketchpads......Page 137
References......Page 138
1— Introduction: From External Representation to Learning and Back Again......Page 139
2— External Representation and Learning in an Animat3......Page 143
3— A Second Example with a Symbolic Controller......Page 145
4— Discussion......Page 148
References......Page 150
Concepts on Representation and Their Problems......Page 152
A Different Approach to Representation......Page 153
Evidence from Neuroscience and Developmental Psychology......Page 155
Conclusions......Page 156
References......Page 157
Problems of the \'Information Processing Metaphor\'......Page 159
Alternative Approaches......Page 160
Hierarchy of Cognitive Abilities......Page 161
Process of Perception and Action Selection......Page 162
Reaction-Perception-Anticipation......Page 163
Neural Models......Page 164
Summary and Conclusions......Page 165
References......Page 166
The Grounding Problem......Page 167
Approaches to Grounding......Page 168
Cognitivist Grounding......Page 169
Enactive Grounding......Page 171
From Grounding to Rooting......Page 175
Summary and Conclusion......Page 176
References......Page 177
Introduction......Page 181
Making Sense of the World......Page 182
Grounding Colour Terms......Page 183
Practical Symbol Grounding with Adaptive Resonance Theory......Page 184
The Colour Naming Task......Page 185
Discussion and Conclusions......Page 186
References......Page 187
1— Introduction......Page 188
2— The Emergence of a Lexicon......Page 189
2.1— A Symmetrical Update Rule......Page 190
2.2— An Asymmetrical Update Rule......Page 191
2.3— Alternative Rules......Page 192
4— A Changing World......Page 193
6— Discussion......Page 195
7— Summary and Conclusion......Page 196
References......Page 197
2— The Semantic Question......Page 198
3— Signals vs. Symbols......Page 200
4— Von Glasersfeld\'s Constructivist Semantics......Page 202
5— The Learnability Question......Page 203
7— Conclusion: The Need for Reality......Page 204
References......Page 205
Cognition in Social Psychology......Page 207
The Self......Page 208
Attitudes......Page 210
Empiricism and Experience......Page 211
Conclusions......Page 213
References......Page 214
1— Introduction......Page 216
2— Language......Page 217
3.1— First Objectification: Dispositions......Page 218
3.2— Second Objectification: Language......Page 219
4— Conclusion......Page 221
References......Page 222
Introduction......Page 223
Experimental Method......Page 225
Concept Activation by Concrete and Abstract Nouns......Page 226
Aspects of Sentence Processing and Scenario Analysis......Page 227
Acknowledgments......Page 229
References......Page 230
Traditional Questions and Answers......Page 232
The General Communication System and Translation Theory......Page 233
Culture as Capacity to Cooperate......Page 234
Communication and Intercultural Communication......Page 235
References......Page 236
The Observer in the Brain......Page 238
Introduction......Page 242
I— Transformation and Transfer......Page 243
Holistic approach......Page 245
III— \"Explanatory Gap\"......Page 250
References......Page 252
Introduction......Page 254
Internal and External Experiences......Page 255
Modern Variants of Liveliness......Page 256
Mistaken Perception......Page 257
A Second Attempt at a Distinction: Coherence......Page 258
Who Is There to Listen to?......Page 259
Summary......Page 260
References......Page 261
\"Language\" in Bees?......Page 262
The Many Realities of the Snake......Page 263
The Freewheeling Representation......Page 264
A Stone-age Capacity in a Modern World......Page 265
References......Page 266
The Problem of Psychological Representation......Page 267
The Impossible Correspondence......Page 268
The Space of Experiential Reality......Page 269
Social Interaction......Page 270
References......Page 271
Different Forms of Representation......Page 272
The Relevance of Time for Representations......Page 273
Consciousness and Language as Second Order Phenomena......Page 274
Feedback Between Concepts and Theory–Development......Page 276
Representation as Behavior......Page 277
Does Representation Converge Towards Reality?......Page 281
C......Page 284
D......Page 285
I......Page 286
N......Page 287
R......Page 288
S......Page 289
X......Page 290




نظرات کاربران