دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: 2
نویسندگان: Zorana Ercegovac
سری:
ISBN (شابک) : 1586833324, 9781586833329
ناشر: Linworth
سال نشر: 2008
تعداد صفحات: 209
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 3 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Information Literacy: Search Strategies, Tools & Resources for High School Students and College Freshmen به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب سواد اطلاعاتی: استراتژی ها ، ابزارها و منابع جستجو برای دانش آموزان دبیرستان و دانشجویان تازه وارد کالج نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
این کتاب بر اساس تحقیقات تجربی و نوشته یک متخصص، اطلاعاتی را که یک متخصص رسانه برای آموزش مهارتهای سواد اطلاعاتی به صورت معنادار، مفید و استراتژیک نیاز دارد، ارائه میکند.
• از نظریه های یادگیری، تحقیقات و موضع AASL در مورد سواد اطلاعاتی با استفاده از یک رویکرد آزمایش شده و واقعی استفاده می کند.• پنج نوع یادگیری را در نظر می گیرد: درک محتوا، حل مسئله، فراشناخت، همکاری، و ارتباط
• شامل طرح های درسی، مهارت های سواد اطلاعاتی پیش آزمون و پس آزمون، عناوین امتیازدهی و چک لیستی برای ارزیابی پایگاه های داده آنلاین
• توصیه های تخصصی در مورد آموزش سواد اطلاعاتی و انتقال بین دبیرستان و دانشگاه ارائه می دهد
یک نسخه این کتاب به متخصص رسانه در آماده سازی دانشجویان برای آینده خود از جمله تحقیقات دانشگاهی کمک می کند. یک کتابشناسی مشروح، کارهای عمده در جنبه های مختلف سواد اطلاعاتی و تکنیک های ارزیابی را شناسایی و خلاصه می کند. همه چیزهایی که برای آماده کردن دانش آموزان خود باید بدانید در این ویرایش دوم استادانه گنجانده شده است.
Based on empirical research and written by an expert, this book provides the information a media specialist needs to teach information literacy skills in a meaningful, useful, and strategic manner.
• Draws on learning theories, research, and AASL's position on information literacy using a tried and true approach.
• Considers five types of learning: content understanding, problem-solving, metacognition, collaboration, and communication
• Includes lesson plans, information literacy skills pre-test and post-test, scoring rubrics, and a checklist for evaluating online databases
• Gives expert advice on teaching information literacy and making the transition between high school and college
A copy of this book will assist the media specialist in preparing students for their future, including college research. An annotated bibliography identifies and summarizes major works in the various aspects of information literacy and assessment techniques. Everything you need to know to prepare your students is included in this masterful second edition.