ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Introductory Algebra: An Applied Approach

دانلود کتاب جبر مقدماتی: یک رویکرد کاربردی

Introductory Algebra: An Applied Approach

مشخصات کتاب

Introductory Algebra: An Applied Approach

ویرایش: [3rd ed.] 
نویسندگان: ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 1439046042, 9781439046043 
ناشر: Cengage Learning 
سال نشر: 2010 
تعداد صفحات: 687 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 12 Mb 

قیمت کتاب (تومان) : 44,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 8


در صورت تبدیل فایل کتاب Introductory Algebra: An Applied Approach به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب جبر مقدماتی: یک رویکرد کاربردی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب جبر مقدماتی: یک رویکرد کاربردی

مانند نسخه های قبلی، تمرکز در جبر مقدماتی، بر روش تعاملی Aufmann (AIM) باقی مانده است. دانش‌آموزان تشویق می‌شوند تا در کلاس درس و در مطالعات خود شرکت‌کنندگان فعالی داشته باشند، زیرا آنها از طریق مثال‌های How To و مسائل زوجی مثال‌ها و شما آن را امتحان می‌کنید، کار می‌کنند. نقش شرکت کننده فعال برای موفقیت بسیار مهم است. ارائه مثال‌های کارشده به دانش‌آموزان و سپس فراهم کردن فرصتی برای حل فوری مشکلات مشابه، به آنها کمک می‌کند تا اعتماد به نفس خود را افزایش دهند و در نهایت بر مفاهیم تسلط پیدا کنند. در این مرحله، سادگی، مانند سایر نسخه‌ها، عاملی کلیدی در سازماندهی این نسخه است. همه درس ها، مجموعه های تمرینی، تست ها و مکمل ها حول یک سلسله مراتب به دقت ساخته شده از اهداف سازماندهی شده اند. این رویکرد مبتنی بر هدف نه تنها به نیازهای دانش‌آموزان کمک می‌کند، بلکه به مربیان نیز کمک می‌کند تا برنامه‌های درسی، برنامه‌های درسی و سایر اسناد اداری را طراحی کنند. ویرایش هشتم دارای طراحی جدیدی است که روش تعاملی Aufmann و سازماندهی متن حول اهداف را بهبود می‌بخشد و باعث می‌شود صفحات را برای دانش‌آموزان و مربیان آسان‌تر دنبال کنند. توجه مهم: محتوای رسانه ای که در توضیحات محصول یا متن محصول ارجاع شده است ممکن است در نسخه کتاب الکترونیکی موجود نباشد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

As in previous editions, the focus in INTRODUCTORY ALGEBRA, remains on the Aufmann Interactive Method (AIM). Students are encouraged to be active participants in the classroom and in their own studies as they work through the How To examples and the paired Examples and You Try It problems. The role of active participant is crucial to success. Presenting students with worked examples, and then providing them with the opportunity to immediately work similar problems, helps them build their confidence and eventually master the concepts. To this point, simplicity plays a key factor in the organization of this edition, as in all other editions. All lessons, exercise sets, tests, and supplements are organized around a carefully-constructed hierarchy of objectives. This objective-based approach not only serves the needs of students, in terms of helping them to clearly organize their thoughts around the content, but instructors as well, as they work to design syllabi, lesson plans, and other administrative documents. The Eighth Edition features a new design, enhancing the Aufmann Interactive Method and the organization of the text around objectives, making the pages easier for both students and instructors to follow. Important Notice: Media content referenced within the product description or the product text may not be available in the ebook version.



فهرست مطالب

Front Cover......Page 1
Title Page......Page 5
Copyright......Page 6
Contents......Page 7
Preface......Page 15
AIM and Succeed......Page 16
Prep Test......Page 35
Objective A: To use inequality symbols with integers......Page 36
Objective B: To use opposites and absolute value......Page 38
Objective A: To add integers......Page 42
Objective B: To subtract integers......Page 43
Objective C: To solve application problems......Page 45
Objective A: To multiply integers......Page 50
Objective B: To divide integers......Page 52
Objective C: To solve application problems......Page 54
Objective A: To evaluate exponential expressions......Page 57
Objective B: To use the Order of Operations Agreement to simplify expressions......Page 58
Objective A: To factor numbers......Page 63
Objective B: To find the prime factorization of a number......Page 64
Objective C: To find the least common multiple and greatest common factor......Page 65
Objective A: To write a rational number in simplest form and as a decimal......Page 68
Objective B: To add rational numbers......Page 70
Objective C: To subtract rational numbers......Page 72
Objective D: To solve application problems......Page 73
Objective A: To multiply rational numbers......Page 79
Objective B: To divide rational numbers......Page 81
Objective C: To convert among percents, fractions, and decimals......Page 83
Objective D: To solve application problems......Page 84
Objective A: To find the measures of angles......Page 90
Objective B: To solve perimeter problems......Page 92
Objective C: To solve area problems......Page 93
Prep Test......Page 111
Objective A: To evaluate a variable expression......Page 112
Objective A: To simplify a variable expression using the Properties of Addition......Page 116
Objective B: To simplify a variable expression using the Properties of Multiplication......Page 118
Objective C: To simplify a variable expression using the Distributive Property......Page 119
Objective D: To simplify general variable expressions......Page 121
Objective A: To translate a verbal expression into a variable expression, given the variable......Page 126
Objective B: To translate a verbal expression into a variable expression and then simplify......Page 127
Objective C: To translate application problems......Page 129
Prep Test......Page 147
Objective A: To determine whether a given number is a solution of an equation......Page 148
Objective B: To solve an equation of the form x + a = b......Page 149
Objective C: To solve an equation of the form ax = b......Page 150
Objective D: To solve application problems using the basic percent equation......Page 152
Objective E: To solve uniform motion problems......Page 156
Objective A: To solve an equation of the form ax + b = c......Page 167
Objective B: To solve application problems using formulas......Page 170
Objective A: To solve an equation of the form ax + b = cx + d......Page 179
Objective B: To solve an equation containing parentheses......Page 180
Objective C: To solve application problems using formulas......Page 182
Objective A: To solve integer problems......Page 187
Objective B: To translate a sentence into an equation and solve......Page 189
Objective A: To solve problems involving angles......Page 194
Objective B: To solve problems involving the angles of a triangle......Page 196
Objective A: To solve value mixture problems......Page 201
Objective B: To solve percent mixture problems......Page 203
Objective C: To solve uniform motion problems......Page 205
Prep Test......Page 225
Objective A: To add polynomials......Page 226
Objective B: To subtract polynomials......Page 227
Objective A: To multiply monomials......Page 230
Objective B: To simplify powers of monomials......Page 231
Objective B: To multiply two polynomials......Page 234
Objective C: To multiply two binomials using the FOIL method......Page 235
Objective D: To multiply binomials that have special products......Page 236
Objective E: To solve application problems......Page 237
Objective A: To divide monomials......Page 242
Objective B: To write a number in scientific notation......Page 247
Objective B: To divide polynomials......Page 252
Prep Test......Page 269
Objective A: To factor a monomial from a polynomial......Page 270
Objective B: To factor by grouping......Page 272
Objective A: To factor a trinomial of the form x2 + bx + c......Page 276
Objective B: To factor completely......Page 278
Objective A: To factor a trinomial of the form ax2 + bx + c by using trial factors......Page 284
Objective B: To factor a trinomial of the form ax2 + bx + cby grouping......Page 286
Objective A: To factor the difference of two squares and perfect-square trinomials......Page 292
Objective B: To factor completely......Page 294
Objective A: To solve equations by factoring......Page 300
Objective B: To solve application problems......Page 302
Prep Test......Page 321
Objective A: To simplify a rational expression......Page 322
Objective B: To multiply rational expressions......Page 323
Objective C: To divide rational expressions......Page 325
Objective A: To find the least common multiple (LCM) of two or more polynomials......Page 330
Objective B: To express two fractions in terms of the LCM of their denominators......Page 331
Objective A: To add or subtract rational expressions with the same denominators......Page 334
Objective B: To add or subtract rational expressions with different denominators......Page 335
Objective A: To simplify a complex fraction......Page 343
Objective A: To solve an equation containing fractions......Page 348
Objective A: To solve a proportion......Page 352
Objective C: To solve problems involving similar triangles......Page 353
Objective A: To solve a literal equation for one of the variables......Page 360
Objective A: To solve work problems......Page 364
Objective B: To use rational expressions to solve uniform motion problems......Page 366
Prep Test......Page 385
Objective A: To graph points in a rectangular coordinate system......Page 386
Objective B: To determine ordered-pair solutions of an equation in two variables......Page 388
Objective C: To determine whether a set of ordered pairs is a function......Page 390
Objective D: To evaluate a function......Page 393
Objective A: To graph an equation of the form y = mx + b......Page 398
Objective B: To graph an equation of the form Ax = By + C......Page 400
Objective C: To solve application problems......Page 403
Objective A: To find the x- and y-intercepts of a straight line......Page 408
Objective B: To find the slope of a straight line......Page 409
Objective C: To graph a line using the slope and the y-intercept......Page 412
Objective A: To find the equation of a line given a point and the slope......Page 418
Objective B: To find the equation of a line given two points......Page 419
Objective C: To solve application problems......Page 421
Prep Test......Page 437
Objective A: To solve a system of linear equations by graphing......Page 438
Objective A: To solve a system of linear equations by the substitution method......Page 446
Objective B: To solve investment problems......Page 450
Objective A: To solve a system of linear equations by the addition method......Page 456
Objective A: To solve rate-of-wind or rate-of-current problems......Page 462
Objective B: To solve application problems using two variables......Page 463
Prep Test......Page 479
Objective A: To write a set using the roster method......Page 480
Objective B: To write and graph sets of real numbers......Page 481
Objective A: To solve an inequality using the Addition Property of Inequalities......Page 487
Objective B: To solve an inequality using the Multiplication Property of Inequalities......Page 488
Objective C: To solve application problems......Page 490
Objective A: To solve general inequalities......Page 495
Objective B: To solve application problems......Page 496
Objective A: To graph an inequality in two variables......Page 499
Prep Test......Page 513
Objective A: To simplify numerical radical expressions......Page 514
Objective B: To simplify variable radical expressions......Page 516
Objective A: To add and subtract radical expressions......Page 520
Objective A: To multiply radical expressions......Page 524
Objective B: To divide radical expressions......Page 525
Objective A: To solve an equation containing a radical expression......Page 530
Objective B: To solve application problems......Page 532
Prep Test......Page 547
Objective A: To solve a quadratic equation by factoring......Page 548
Objective B: To solve a quadratic equation by taking square roots......Page 550
Objective A: To solve a quadratic equation by completing the square......Page 554
Objective A: To solve a quadratic equation by using the quadratic formula......Page 560
Objective A: To graph a quadratic equation of the form y = ax2 + bx + c......Page 564
Objective A: To solve application problems......Page 569
Final Exam......Page 586
Appendix A: Keystroke Guide for the TI-84 Plus......Page 591
Appendix B: Tables......Page 599
Solutions to “You Try It”......Page 603
Answers to Selected Exercises......Page 631
Glossary......Page 665
Index......Page 669
Index of Applications......Page 677




نظرات کاربران