ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Landscapes of Settlement: Prehistory to the Present

دانلود کتاب مناظر سکونت: تاریخی که در حال حاضر است

Landscapes of Settlement: Prehistory to the Present

مشخصات کتاب

Landscapes of Settlement: Prehistory to the Present

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0415119677, 9780415119672 
ناشر: Routledge 
سال نشر: 1996 
تعداد صفحات: 200 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 5 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 42,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 6


در صورت تبدیل فایل کتاب Landscapes of Settlement: Prehistory to the Present به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب مناظر سکونت: تاریخی که در حال حاضر است نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب مناظر سکونت: تاریخی که در حال حاضر است

سکونتگاه های روستایی زیربنای شهرهای امروزی هستند و هنوز هم بیش از نیمی از جمعیت جهان را در خود جای داده اند. این متن به بررسی شکل ها و عملکردهای در حال تغییر این سکونتگاه ها می پردازد و منشا، توسعه و آینده آنها را بررسی می کند. سکونت بازتاب فیزیکی سازمان اجتماعی فضا است. با شروع زندگی انسان، سکونتگاه ها به مزارع، دهکده ها، روستاها، شهرها و شهرها تبدیل می شوند. الگوهای توسعه را می توان ردیابی کرد، خطوطی که با آن می توان تاریخ یک سرزمین و مردم آن را خواند. این کتاب که با عکس‌ها، نقشه‌ها و شکل‌ها نشان داده شده است، ابتدا مطالعات موردی دقیقی از مکان‌های خاص در جهان توسعه‌یافته و در حال توسعه ارائه می‌کند تا فرآیندهای اساسی در پشت سیستم‌های سکونتگاهی روستایی را تقطیر کند، و سپس بر این اساس برای تجزیه و تحلیل الگوهای سکونتگاهی در قاره و مقیاس های جهانی


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Rural settlements underlie today's cities and still hold over half the world's population. This text excavates the changing forms and functions of these settlements, exploring their origins, development and their future. Settlement is the physical reflection of the social organization of space. Starting with the human dwelling, settlement aggregates into farmsteads, hamlets, villages, towns and cities. Patterns of development can be traced, contours by which a history of a land and its people can be read. Illustrated with photographs, maps and figures, the book firstly presents detailed case studies of specific sites in both the developed and developing worlds in order to distill the underlying processes behind rural settlement systems, and then builds on this to analyze settlement patterns on the continental and global scales.





نظرات کاربران