ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب A Lion Called Christian

دانلود کتاب یک شیر به نام مسیحی

A Lion Called Christian

مشخصات کتاب

A Lion Called Christian

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9780767932332 
ناشر: Crown Publishing Group 
سال نشر: 2009 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : MOBI (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 6 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 42,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 16


در صورت تبدیل فایل کتاب A Lion Called Christian به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب یک شیر به نام مسیحی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب یک شیر به نام مسیحی



در سال 2008 یک کلیپ فیلم دو دقیقه ای فوق العاده در یوتیوب ظاهر شد و بلافاصله به یک پدیده بین المللی تبدیل شد. این فیلم دیدار مجدد دو مرد جوان و شیر خانگی شان کریستین را به تصویر می کشد، پس از اینکه آنها او را در آفریقا به همراه جورج آدامسون از Born Free ترک کردند تا او را به خانه واقعی خود در طبیعت معرفی کنند.


>شیر به نام کریستین داستان قابل توجهی را روایت می کند که چگونه آنتونی \"ایس\" بورک و جان رندال، بازدیدکنندگان لندن از استرالیا در سال 1969، توله شیر پرهیاهو را در بخش حیوانات خانگی هارودز خریدند. برای چندین ماه، هر سه آنها در یک آپارتمان در بالای یک مغازه مبلمان در خیابان کینگز لندن اشتراک داشتند، جایی که مسیحی کاریزماتیک و باهوش به سرعت به یک شهرت محلی تبدیل شد و در خیابان ها در پشت بنتلی گشت و گذار می کرد و برای ناهار در یک رستوران محلی حاضر می شد. ، حتی ژست گرفتن برای یک تبلیغ مد. اما توله شیر در حال بزرگ شدن بود --به سرعت-- و به زودی حتی باغ دیواری کلیسایی که او برای ورزش می رفت به اندازه کافی بزرگ نبود...


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

In 2008 an extraordinary two-minute film clip appeared on YouTube and immediately became an international phenomenon. It captures the moving reunion of two young men and their pet lion Christian, after they had left him in Africa with Born Free's George Adamson to introduce him into his rightful home in the wild.

A Lion Called Christian tells the remarkable story of how Anthony "Ace" Bourke and John Rendall, visitors to London from Australia in 1969, bought the boisterous lion cub in the pet department of Harrods. For several months, the three of them shared a flat above a furniture shop on London's King's Road, where the charismatic and intelligent Christian quickly became a local celebrity, cruising the streets in the back of a Bentley, popping in for lunch at a local restaurant, even posing for a fashion advertisement. But the lion cub was growing up--fast--and soon even the walled church garden where he went for exercise wasn't large enough for...





نظرات کاربران