ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Health promotion practice

دانلود کتاب عمل ارتقا Health سلامت

Health promotion practice

مشخصات کتاب

Health promotion practice

ویرایش:  
نویسندگان: , ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 0335229980, 9780335229987 
ناشر: Open University Press 
سال نشر: 2006 
تعداد صفحات: 253 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 54,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 4


در صورت تبدیل فایل کتاب Health promotion practice به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب عمل ارتقا Health سلامت نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب عمل ارتقا Health سلامت

این کتاب گام های کلیدی در کاربرد عملی ارتقای سلامت را در نظر می گیرد. ابتدا نشان می دهد که چگونه ابتدا باید نیازهای یک جمعیت را تعیین کرد و شواهد علمی را برای توجیه مداخله بررسی کرد. طیف گسترده ای از رویکردهای موجود در نظر گرفته شده است، از جمله: مصاحبه انگیزشی تئاتر رسانه های جمعی بازاریابی اجتماعی توسعه جامعه سیاست عمومی در نهایت، نحوه برنامه ریزی برنامه های ارتقای سلامت، چگونگی ارزیابی آنها و چگونگی گسترش تأثیر آنها با افزایش فعالیت ها به جمعیت های بزرگتر


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This book considers the key steps in the practical application of health promotion. It starts by showing how it is first necessary to determine the needs of a population and to review the scientific evidence to justify intervening. The wide range of approaches available are considered, including: Motivational interviewing Theatre Mass media Social marketing Community development Public policy Finally, it discusses how to plan health promotion programmes, how to evaluate them and how to expand their impact by scaling-up the activities to larger populations.



فهرست مطالب

Content: Section 1: Philosophy and Theory of Health Promotion --
What is health promotion? / Paul Lincoln and Don Nutbeam --
WHO and international initiatives / Paul Lincoln and Don Nutbeam --
Using theory to guide changing individual behaviour / Don Nutbeam --
Using theory to guide changing communities and organizations / Don Nutbeam --
--
Section 2: Epidemiology, Politics and Ethics --
Determinants of health / Antony Morgan --
Political and ethical considerations / Nick Fahy --
Targeting, standards and indicators / Jeff French --
--
Section 3: Public Policy --
Healthy public policy / Viv Speller --
Implementing healthy public policy through partnerships / Viv Speller --
Working with communities / Viv Speller --
--
Section 4: Implementing Health Promotion --
Risk management, perception and communication in health care / Magdalene Rosenmöller, Marc Sachon and Jawne Ribera --
Application of models of behaviour change / Mike Kelly --
Planning a health promotion intervention / Maggie Davies and Jessica Kepford --
Evaluation of health promotion / Antony Morgan --
Evidence based health promotion / Mike Kelly.




نظرات کاربران