دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: نویسندگان: Gary L. Kramer, Randy L. Swing, Raymond Barclay, Trudy Bers, Bryan D. Bradley, Peter J. Gray, Coral Hanson, Trav D. Johnson, Jillian Kinzie, Thomas E. Miller, John Muffo, Danny Olsen, Russell T. Osguthorpe, John H. Schuh, Kay H. Smith, Vasti Torres سری: The American Council on Education Series on Higher Education ISBN (شابک) : 1442206209, 9781442206229 ناشر: Rowman & Littlefield Publishers سال نشر: 2010 تعداد صفحات: 287 زبان: English فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) حجم فایل: 2 Mb
در صورت تبدیل فایل کتاب Higher Education Assessments: Leadership Matters () به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب ارزیابی های آموزش عالی: موضوعات رهبری (شورای آمریکایی مجموعه آموزش های آموزش عالی) نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
ارزیابیهای آموزش عالی: مسائل رهبری، منعکسکننده کار گروه منتخبی از پژوهشگران، محققان، و شاغلان در ارزیابی آموزش عالی با هدف شناسایی استراتژیهایی است که به رهبران ارشد پردیس کمک میکند تا به چالشهای یک چشمانداز اقتصادی در حال تغییر و فضای سیاسی پاسخ دهند. مشارکتکنندگان، متخصصان در این زمینه، موضوعات کلیدی مرتبط با پیشرفت ارزیابیها در اصول آموزش عالی را که منجر به بهبود یادگیری و توسعه دانشآموزان میشود، مطرح میکنند. کرامر و سوئینگ ابزاری را برای رؤسای جمهور، معاونان رئیسجمهور، اساتید و رؤسا فراهم میکنند تا تعیین کنند که کدام حوزههای ارزیابی در مؤسسات خود بیشترین اهمیت را دارند و چگونه میتوانند پیشرفت را در همسویی ادعاها با نتایج اندازهگیری کنند. مشارکتکنندگان به طرز ماهرانهای به ارزیابی در امور دانشآموزی، مستندسازی یادگیری دانشآموز، مشارکت دانشآموز برای پل زدن به نتایج یادگیرنده، ارزیابی در رشتهها، ارزیابیهایی که میتوانند فرهنگ را متحول کنند، و قرار دادن دانشآموزان به عنوان شرکای اول در سازمان یادگیرنده میپردازند. در انجام این کار، آنها بر آنچه که یک رئیس پردیس و تیم او باید بدانند و انجام دهند تا ارزیابی را با موفقیت در محوطه دانشگاه انجام دهند، تمرکز کردهاند، زیرا آنها لحن را برای ارزیابیهای سازمانی تنظیم میکنند و تسهیل میکنند.
Higher Education Assessments: Leadership Matters reflects the work of a select group of researchers, scholars, and practitioners in higher education assessment with the goal of identifying strategies that assist senior campus leaders as they respond to the challenges of a changing economic landscape and political climate. The contributors, experts in the field, bring to the forefront key issues relevant to advancing assessments in higher education-principles that culminate in improving student learning and development. Kramer and Swing provide a tool for presidents, vice presidents, provosts, and deans to determine which areas of assessment matter most in their institutions and how they can measure progress in aligning claims with outcomes. The contributors deftly address assessment in student affairs, documentation of student learning, student engagement to bridge learner outcomes, assessment in the disciplines, assessments that can transform a culture, and putting students first as partners in the learning enterprise. In doing so, they have focused on what a campus president and his or her team need to know and do to lead assessment successfully on campus and as they set the tone for and facilitate institutional assessments.