ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Mass Media Research: An Introduction

دانلود کتاب تحقیقات رسانه های جمعی: مقدمه

Mass Media Research: An Introduction

مشخصات کتاب

Mass Media Research: An Introduction

ویرایش: 9 
نویسندگان: ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 143908274X, 9781439082744 
ناشر: Wadsworth Publishing 
سال نشر: 2010 
تعداد صفحات: 477 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 4 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 39,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 11


در صورت تبدیل فایل کتاب Mass Media Research: An Introduction به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب تحقیقات رسانه های جمعی: مقدمه نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب تحقیقات رسانه های جمعی: مقدمه

رسانه با کیفیت نتیجه تحقیقات دقیق است. تحقیقات رسانه‌های جمعی: AN Introduction, 9e، به شما نشان می‌دهد که چگونه اتفاق می‌افتد - از تجزیه و تحلیل محتوا گرفته تا نظرسنجی گرفته تا تحقیقات تجربی - سپس نکات تخصصی در مورد تجزیه و تحلیل رسانه‌هایی که در زندگی روزمره با آن‌ها مواجه می‌شوید به شما می‌دهد. نسخه نهم مملو از ابزارهای مطالعه و کمک های مروری است که به شما در موفقیت در دوره کمک می کند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Quality media is the result of meticulous research. MASS MEDIA RESEARCH: AN INTRODUCTION, 9e, shows you how it happens--from content analysis to surveys to experimental research--then gives you expert tips on analyzing the media you encounter in your daily life. The Ninth Edition is packed with study tools and review aids to help you succeed in your course.





نظرات کاربران