ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Mallorca and Tourism: History, Economy and Environment (Aspects of Tourism)

دانلود کتاب مایورکا و گردشگری: تاریخ، اقتصاد و محیط زیست (جنبه های گردشگری)

Mallorca and Tourism: History, Economy and Environment (Aspects of Tourism)

مشخصات کتاب

Mallorca and Tourism: History, Economy and Environment (Aspects of Tourism)

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 184541179X, 9781845411794 
ناشر: Channel View Publications 
سال نشر: 2011 
تعداد صفحات: 233 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 4 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 44,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 6


در صورت تبدیل فایل کتاب Mallorca and Tourism: History, Economy and Environment (Aspects of Tourism) به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب مایورکا و گردشگری: تاریخ، اقتصاد و محیط زیست (جنبه های گردشگری) نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب مایورکا و گردشگری: تاریخ، اقتصاد و محیط زیست (جنبه های گردشگری)

در تصور عمومی، مایورکا کهن الگوی اقامتگاه گردشگری انبوه است، یکی از پیشگامان گردشگری انبوه در جهان، که منابع مدیترانه را به عرضه گردشگران از شمال و غرب اروپا مرتبط می کند. اکنون در تلاش است تا تأثیرات محیطی و اجتماعی-اقتصادی تحول آفرین فراگیر صنعت را بهتر مدیریت کند. این کتاب نیروهای عمده اجتماعی-اقتصادی و سیاسی را که نقش مهمی در شکل‌گیری صنعت داشته‌اند، شناسایی و بررسی می‌کند. توسعه گردشگری به عنوان یک تجارت و تلاش برای تنوع بخشیدن به محصول گردشگری در حالی که به سوی عدم قطعیت های قرن بیست و یکم پیش می رود.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

In the popular imagination, Mallorca is the archetypal mass tourism resort, one of the world's pioneers of mass tourism, linking the resources of the Mediterranean to the supply of tourists from northern and western Europe. It is now attempting to better manage the ubiquitous transformational environmental and socio-economic impact of the industry. The book identifies and examines critically the major socio-economic and political forces that have played a significant part in the formation of the industry; the development of tourism as a business and efforts to diversify the tourism product as it move into the uncertainties of the 21st century.





نظرات کاربران