ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Assessment of Fuel Economy Technologies for Light-Duty Vehicles

دانلود کتاب ارزیابی فناوری های مصرف سوخت برای خودروهای سبک

Assessment of Fuel Economy Technologies for Light-Duty Vehicles

مشخصات کتاب

Assessment of Fuel Economy Technologies for Light-Duty Vehicles

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0309156076, 9780309156073 
ناشر: National Academies Press 
سال نشر: 2011 
تعداد صفحات: 231 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 5 Mb 

قیمت کتاب (تومان) : 50,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 3


در صورت تبدیل فایل کتاب Assessment of Fuel Economy Technologies for Light-Duty Vehicles به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب ارزیابی فناوری های مصرف سوخت برای خودروهای سبک نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب ارزیابی فناوری های مصرف سوخت برای خودروهای سبک

ترکیبات مختلفی از فناوری‌های تجاری موجود می‌تواند مصرف سوخت را در خودروهای سواری، وسایل نقلیه ورزشی، مینی‌ون‌ها و سایر وسایل نقلیه سبک بدون به خطر انداختن عملکرد و ایمنی خودرو کاهش دهد. ارزیابی فن‌آوری‌ها برای بهبود اقتصاد سوخت خودروهای سبک، صرفه‌جویی‌های بالقوه سوخت و هزینه‌ها را برای مصرف‌کنندگان از ترکیبات فناوری موجود برای سه نوع موتور برآورد می‌کند: بنزینی با احتراق جرقه‌ای، دیزل با احتراق تراکمی، و هیبریدی. بر اساس تخمین‌های این شرکت، استفاده از ترکیب کامل فناوری‌های بهبود یافته در خودروهای متوسط ​​و بزرگ و پیکاپ‌های با موتورهای جرقه‌زنی می‌تواند مصرف سوخت را تا ۲۹ درصد کاهش دهد و هزینه اضافی ۲۲۰۰ دلاری برای مصرف‌کننده داشته باشد. جایگزینی موتورهای جرقه زنی با موتورها و قطعات دیزلی باعث صرفه جویی در مصرف سوخت در حدود 37 درصد با هزینه اضافی تقریباً 5900 دلار برای هر خودرو می شود و جایگزینی موتورهای جرقه زنی با موتورها و قطعات هیبریدی مصرف سوخت را تا 43 درصد کاهش می دهد. 6000 دلار برای هر وسیله نقلیه این کتاب بر روی مصرف سوخت تمرکز دارد - مقدار سوخت مصرف شده در یک مسافت مشخص رانندگی - زیرا صرفه جویی در انرژی به طور مستقیم با مقدار سوخت مصرف شده مرتبط است. در مقابل، مصرف سوخت اندازه گیری می کند که یک وسیله نقلیه با یک گالن سوخت چقدر مسافت را طی می کند. از آنجایی که داده‌های مصرف سوخت نشان‌دهنده صرفه‌جویی در هزینه خرید سوخت و کاهش انتشار دی اکسید کربن است، این کتاب نشان می‌دهد که برچسب‌های خودرو باید علاوه بر اطلاعات مصرف سوخت، اطلاعات مصرف سوخت را نیز در اختیار مصرف‌کنندگان قرار دهند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Various combinations of commercially available technologies could greatly reduce fuel consumption in passenger cars, sport-utility vehicles, minivans, and other light-duty vehicles without compromising vehicle performance or safety. Assessment of Technologies for Improving Light Duty Vehicle Fuel Economy estimates the potential fuel savings and costs to consumers of available technology combinations for three types of engines: spark-ignition gasoline, compression-ignition diesel, and hybrid. According to its estimates, adopting the full combination of improved technologies in medium and large cars and pickup trucks with spark-ignition engines could reduce fuel consumption by 29 percent at an additional cost of $2,200 to the consumer. Replacing spark-ignition engines with diesel engines and components would yield fuel savings of about 37 percent at an added cost of approximately $5,900 per vehicle, and replacing spark-ignition engines with hybrid engines and components would reduce fuel consumption by 43 percent at an increase of $6,000 per vehicle. The book focuses on fuel consumption--the amount of fuel consumed in a given driving distance--because energy savings are directly related to the amount of fuel used. In contrast, fuel economy measures how far a vehicle will travel with a gallon of fuel. Because fuel consumption data indicate money saved on fuel purchases and reductions in carbon dioxide emissions, the book finds that vehicle stickers should provide consumers with fuel consumption data in addition to fuel economy information.





نظرات کاربران