ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Brian's Hunt

دانلود کتاب شکار برایان

Brian's Hunt

مشخصات کتاب

Brian's Hunt

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری: Brian Robeson 5 
ISBN (شابک) : 0553494155, 9780553494150 
ناشر: Laurel Leaf 
سال نشر: 2005 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 122 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 50,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 7


در صورت تبدیل فایل کتاب Brian's Hunt به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب شکار برایان نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب شکار برایان

میلیون‌ها خواننده کتاب‌های هچت، رودخانه، زمستان برایان و بازگشت برایان می‌دانند که برایان رابسون در بیابان کانادا در خانه است. او در برابر چالش زنده ماندن به تنهایی در جنگل ایستاده است. او تنها بودن در دنیای طبیعی را به تمدن ترجیح می دهد. وقتی برایان یک شب سگی را پیدا می کند، سگی که زخمی شده و ناله می کند، خطر را احساس می کند. سگ به شدت صدمه دیده است، و همانطور که برایان از آن مراقبت می کند، نگران دوستان کری خود است که در شمال اردوگاه او زندگی می کنند. غریزه اش به او می گوید که سریع به شمال برود. با همراه جدیدش در کنارش، و با احساس ناراحتی وحشتناک و فزاینده ای، او تصمیم می گیرد تا بفهمد چه اتفاقی افتاده است. او به شکار می رود. از نسخه گالینگور.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Millions of readers of Hatchet, The River, Brian’s Winter, and Brian’s Return know that Brian Robeson is at home in the Canadian wilderness. He has stood up to the challenge of surviving alone in the woods. He prefers being on his own in the natural world to civilization. When Brian finds a dog one night, a dog that is wounded and whimpering, he senses danger. The dog is badly hurt, and as Brian cares for it, he worries about his Cree friends who live north of his camp. His instincts tell him to head north, quickly. With his new companion at his side, and with a terrible, growing sense of unease, he sets out to learn what happened. He sets out on the hunt.From the Hardcover edition.





نظرات کاربران