دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: First Edition
نویسندگان: Susan Wright
سری:
ISBN (شابک) : 1847875262, 9781847875259
ناشر: Sage Publications Ltd
سال نشر: 2010
تعداد صفحات: 201
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 8 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Understanding Creativity in Early Childhood: Meaning-Making and Children's Drawing به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب درک خلاقیت در کودکی: معنی سازی و نقاشی کودکان نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
چگونه می توانیم رشد کودکان خردسال را عمیق تر درک کنیم؟ آنها جهان اطراف خود را چگونه می بینند، و فکر می کنند آینده ممکن است چگونه باشد؟ خلاقیت در اوایل کودکی زمینه ای جذاب برای همه کسانی است که با کودکان خردسال کار می کنند، و درک خلاقیت در اوایل دوران کودکی به بررسی این موضوع می پردازد که چرا کودکان خلق می کنند، و چه چیزی را خلق می کنند. معنی خلقت آنها فصلها فرآیندها را توصیف میکنند و پیامدهای معناسازی و ایجاد فضایی برای صدای کودکان از طریق فعالیتهای پایان باز نقاشی را به تصویر میکشند. مسائل مورد بررسی عبارتند از: استفاده روزافزون از پیوندهای متنی چندوجهی بین خلاقیت و سواد، اهمیت هنر در اوایل دوران کودکی، نمونه های عینی معناسازی کودکان
How can we understand young children’s development in greater depth? How do they view the world around them, and what do they think the future might look like?Creativity in early childhood is an area of fascination for all those working with young children, and Understanding Creativity in Early Childhood investigates why children create, and what their creations mean. Chapters describe the processes and depict the outcomes of meaning-making, and of making room for children’s voices through the open-ended activity of drawing. Issues examined include:the increasingly popular use of multi-modal textslinks between creativity and literacythe importance of art in early childhoodconcrete examples of children’s meaning-making
Content: Creativity: Meaning-Making and Representation Surfacing the Voices of Children: The Role of the Interlocutor Intratextuality in Drawing-Telling Drawing and Embodiment Intertextuality: Borrowing with a Personal Stamp Ancient Forms: New Worlds Implications for Teaching