ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب A Stone Creek Christmas

دانلود کتاب کریسمس استون کریک

A Stone Creek Christmas

مشخصات کتاب

A Stone Creek Christmas

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری: Stone Creek 5 
ISBN (شابک) : 9781426825248 
ناشر: Silhouette 
سال نشر: 2008 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 601 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 35,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 8


در صورت تبدیل فایل کتاب A Stone Creek Christmas به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب کریسمس استون کریک نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب کریسمس استون کریک

اولیویا اوبالیوان دامپزشک استون کریک به راحتی با حیوانات ارتباط برقرار می کند، اما مردان داستان دیگری هستند. به خصوص معمار ناهموار که به دامدار تبدیل شده تانر کوین. پیوند عجیب الیویا با پونی دخترش سوفی، باترپی، او را وادار می کند که عقل او را زیر سوال ببرد، در حالی که او در شگفت است که آیا او فقط یک گاوچران داروخانه نیست. سپس سوفی دوازده ساله با اولیویا توطئه می‌کند تا تنر را با تمام تزیینات، از جمله مراسم نورافشانی درخت و مردی به نام کریس کرینگل در سورتمه‌ای که هفت گوزن شمالی و یک الاغ رانده می‌شود، وارد روح کریسمس کنند. اما آیا یک معجزه تعطیلات، تنر غواصی را به یک دامدار – و مرد خانواده – برای تمام فصول تبدیل خواهد کرد؟


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Stone Creek veterinarian Olivia O'Ballivan communicates easily with animals, but men are another story. Especially rugged architect-turned-rancher Tanner Quinn. Olivia's uncanny bond with his daughter Sophie's pony, Butterpie, has him questioning her sanity, while she wonders if he's not just a drugstore cowboy. Then twelve-year-old Sophie conspires with Olivia to get Tanner into the spirit of Christmas with all the trimmings, including a tree-lighting ceremony and a man named Kris Kringle in a sleigh driven by seven reindeer…and a donkey. But will a holiday miracle transform the globe-trotting Tanner into a rancher—and family man—for all seasons?





نظرات کاربران