دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: [1 ed.]
نویسندگان: Barbara Kamler. Pat Thomson
سری:
ISBN (شابک) : 0415346843, 9780415346849
ناشر: Routledge
سال نشر: 2006
تعداد صفحات: 187
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 1 Mb
در صورت تبدیل فایل کتاب Helping Doctoral Students Write: Pedagogies for Supervision به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب کمک به دانشجویان دکترا در نوشتن: آموزش برای نظارت نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
این راهنمای ضروری رویکرد جدیدی را برای نوشتن دکترا ارائه می دهد که به طور خاص برای استاد راهنمای دکترا نوشته شده است. کاملر و تامسون با رد وبسایتها و کتابهای راهنمای DIY که رویکرد مبتنی بر مهارتهای خصوصیسازی شده برای تحقیق نوشتن را ترویج میکنند، چارچوب جدیدی برای کار علمی ارائه میکنند تا به دانشجویان دکترا کمک کنند تا پایاننامههای واضح و با استدلال درستی تولید کنند. نویسندگان با تکیه بر طیف وسیعی از تحقیقات و تجربیات عملی، استدلال میکنند که ایجاد مشارکتی اصیل در دانش علمی مستلزم آن است که داوطلبان دکترا هم کار متنی و هم کار هویتی را انجام دهند. بحث آنها در مورد پیچیدگیهای شکلگیری هویت علمی توسط داستانها و نوشتههای دانشجویان دکتری واقعی نشان داده میشود.
This essential guide offers a new approach to doctoral writing, written specifically for doctoral supervisors. Rejecting the DIY websites and manuals that promote a privatised skills-based approach to writing research, Kamler and Thomson offer a new framework for scholarly work to help doctorate students produce clear and well-argued dissertations. Drawing on a wide range of research and hands-on experience, the authors argue that making an original contribution to scholarly knowledge requires doctoral candidates to do both text and identity work. Their discussion of the complexities of forming a scholarly identity is illustrated by the stories and writing of real doctoral students.