ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Ghosts of Revolution: Rekindled Memories of Imprisonment in Iran

دانلود کتاب ارواح انقلاب: خاطرات مجدد زندان در ایران

مشخصات کتاب

Ghosts of Revolution: Rekindled Memories of Imprisonment in Iran

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0804772010, 9780804772013 
ناشر: Stanford University Press 
سال نشر: 2011 
تعداد صفحات: 265 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 1 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 35,000

کتاب مورد نظر موجود نمی باشد



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 10


در صورت تبدیل فایل کتاب Ghosts of Revolution: Rekindled Memories of Imprisonment in Iran به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب ارواح انقلاب: خاطرات مجدد زندان در ایران نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب ارواح انقلاب: خاطرات مجدد زندان در ایران

با باز کردن دروازه فلزی عظیم، نگهبان ناگهان چشم بندم را برداشت و با تمسخر از من پرسید که آیا پدر و مادرم را می شناسم؟ در حالی که چشمانم از نور عجیب و عصبانیت صدایم درد می کرد، به او اطمینان دادم که این کار را خواهم کرد. ناگهان از دروازه عبور کردم و در پشت سرم کوبید. پس از بیش از هشت سال، بالاخره از زندان خارج شدم. . . شهلا طالبی در این روایت دلخراش از سال‌های زندانی سیاسی در ایران یاد می‌کند. طالبی به همراه همسرش، ابتدا در زمان شاه و سپس توسط جمهوری اسلامی، نزدیک به یک دهه در زندان و شکنجه بودند. او که در مورد رنج و بقای خود می نویسد و داستان های همبندانش را به اشتراک می گذارد، به جزئیات واقعیت دردناک زندگی زندان می پردازد و نگاهی صمیمی به دوره بحرانی تحول اجتماعی و سیاسی در ایران ارائه می دهد. امید، اشتیاق و خلاقیت - طالبی نشان می دهد که چگونه انسان زنده می ماند. اکنون با تأمل در تجربیات گذشته، به خاطرات خود وفادار می ماند، به عشق شوهر و دوستانش که در این رویدادها از دست رفته اند، احترام می گذارد، تا بگوید مردم چگونه می توانند لحظات عشق، انعطاف پذیری و دوستی را بر نیروهای تاریک شکنجه، خشونت تحمل کنند. و نفرت. این اثر در عین حال عمیقاً شخصی و در عین حال کاملاً سیاسی، بخشی خاطرات و بخشی مدیتیشن، به وضوح دلخراشی می‌دهد که شکنجه و خشونت تا چه حد می‌تواند در جامعه ما ریشه‌دار باشد. نوشته طالبی بیش از یک قضاوت گذرا درباره گناه یک "دولت اسلامی" یکپارچه، از ما می‌خواهد که در واکنش‌های خود به بحث‌های معاصر در مورد تکنیک‌های بازجویی و مسئولیت‌های دولتی و به‌طور ساده‌تر، در مورد اعمال اولیه ظالمانه در زندگی روزمره تجدید نظر کنیم. او یک ندای ماندگار به همه ما ارائه می دهد. \"هنر زندگی در زندان از طریق تصور زندگی در حضور مرگ و مشاهده مرگ در وجود زندگی امکان پذیر می شود. این زندگی بسیار حیاتی و کامل است که شما هستید. حاضر است، اگر لازم باشد، همان زندگی را رها کند، چنان که زنجیر بر پاها می بندد، چنان در آغوش گرفته و بر بال های مرگ پرواز می کند که گویی پرنده آزادی است.»


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی





نظرات کاربران