ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Midas Touch: Why Some Entrepreneurs Get Rich-And Why Most Don't

دانلود کتاب Midas Touch: چرا برخی از کارآفرینان ثروتمند می شوند و چرا که اکثر آنها اینگونه نیستند

Midas Touch: Why Some Entrepreneurs Get Rich-And Why Most Don't

مشخصات کتاب

Midas Touch: Why Some Entrepreneurs Get Rich-And Why Most Don't

ویرایش:  
نویسندگان: ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 161268095X, 9781612680958 
ناشر: Plata Publishing 
سال نشر: 2011 
تعداد صفحات:  
زبان: English 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 504 Kb 

قیمت کتاب (تومان) : 46,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 9


در صورت تبدیل فایل کتاب Midas Touch: Why Some Entrepreneurs Get Rich-And Why Most Don't به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب Midas Touch: چرا برخی از کارآفرینان ثروتمند می شوند و چرا که اکثر آنها اینگونه نیستند نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب Midas Touch: چرا برخی از کارآفرینان ثروتمند می شوند و چرا که اکثر آنها اینگونه نیستند

در این عنوان، دو آیکون کارآفرینی تجربیات و بینش‌هایی را برای ایجاد و ایجاد کسب‌وکارهای موفق به اشتراک می‌گذارند. چه چیزی باعث می شود برخی از صاحبان کسب و کار بسیار موفق باشند؟ چه چیزی کارآفرینانی را که کسب‌وکار می‌سازند از کارآفرینانی که به نظر می‌رسد کار بیشتری برای خود ایجاد می‌کنند، جدا می‌کند؟ دقیقاً چگونه به نظر می‌رسد که برجسته‌ترین سازندگان کسب‌وکار در جهان به‌عنوان خانه‌ای پشت سر هم کار می‌کنند؟ پاسخ: آنها میداس تاچ را دارند. دونالد ترامپ و رابرت کیوساکی معتقدند که جهان به کارآفرینان بیشتری نیاز دارد. برای اولین بار، دو تا از موفق ترین و تاثیرگذارترین کارآفرینان جهان رازهای Midas Touch خود را به اشتراک می گذارند. رازهایی که هم به شما انگیزه می دهد تا اشتیاق خود را بیابید و تحقق بخشید و هم راهنمایی عملی را که برای موفقیت نیاز دارید به شما ارائه می دهد. از طریق داستان های زندگی واقعی آنها از موفقیت، شکست، پشتکار و هدف، متوجه خواهید شد که آنها چگونه این کار را انجام می دهند و آیا آنچه را که برای ایجاد موفقیت کارآفرینی لازم است دارید یا خیر.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

In this title, two entrepreneurial Icons share experiences and insights into creating and building successful businesses. What makes some business owners wildly successful? What separates the entrepreneurs who build businesses from ones who just seem to create more work for themselves? How, exactly do the world's most prominent business builders seem to hit home run after home run? The answer: They have the Midas Touch. Donald Trump and Robert Kiyosaki believe the world needs more entrepreneurs. For the first time, two of the world's most successful and influential entrepreneurs will share their own Midas Touch secrets. Secrets that will both inspire you to find and fulfill your passion as well as provide you with the hands-on guidance you need to be successful. Through their real life stories of success, failure, perseverance and purpose, you'll discover how they do it and whether or not you have what it takes to drive your own entrepreneurial success.





نظرات کاربران