ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Learn IPhone 5 and IPad 2 Cocos2D Game Development

دانلود کتاب در مورد بازی آیفون 5 و iPad 2 Cocos2D بدانید

Learn IPhone 5 and IPad 2 Cocos2D Game Development

مشخصات کتاب

Learn IPhone 5 and IPad 2 Cocos2D Game Development

دسته بندی: سیستم های عامل
ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 1430238135, 9781430238133 
ناشر: Apress 
سال نشر: 2011 
تعداد صفحات: 528 
زبان: English  
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 24 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 51,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب در مورد بازی آیفون 5 و iPad 2 Cocos2D بدانید: کتابخانه، ادبیات کامپیوتر، IOS / iPhone / iPad / iPod



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 10


در صورت تبدیل فایل کتاب Learn IPhone 5 and IPad 2 Cocos2D Game Development به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب در مورد بازی آیفون 5 و iPad 2 Cocos2D بدانید نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب در مورد بازی آیفون 5 و iPad 2 Cocos2D بدانید

با آموزش توسعه بازی cocos2d با iOS 5، بازی‌های دو بعدی جذاب ایجاد کنید. این کتاب به شما نشان می‌دهد که چگونه از موتور بازی قدرتمند cocos2d برای توسعه بازی‌های آیفون و آی‌پد با نقشه نقشه، جوی‌پد مجازی، مرکز بازی و موارد دیگر استفاده کنید. به شما می آموزد: فرآیند و بهترین شیوه های توسعه بازی های موبایل، از جمله دسته بندی اسپرایت، اطلس بافت، پیمایش اختلاف منظر، لمس و ورودی شتاب سنج. چگونه با استفاده از موتورهای فیزیک Box2D و Chipmunk و سایر ابزارها و کتابخانه های مرتبط با cocos2d، بازی های خود را بهبود ببخشید. چگونه نماهای UIKit را به cocos2d اضافه کنیم و چگونه cocos2d را به برنامه های UIKit اضافه کنیم. نکات و نکات محیط توسعه Kobold2D برای cocos2d و کتابخانه های از پیش پیکربندی شده آن، از جمله cocos3d و Lua. بهتر از همه، آموزش ساخت بازی cocos2d با iOS 5 به شما کمک می‌کند که از همان ابتدا بازی بسازید. گام به گام شما را از طریق ایجاد بازی های نمونه راهنمایی می کند. این نمونه‌های سرگرم‌کننده از بازی‌های محبوب App Store مدل‌سازی شده‌اند و مفاهیم کلیدی موتور بازی cocos2d و ابزارهای مرتبط مانند TexturePacker (اطلس بافت)، PhysicsEditor (اشکال برخورد فیزیکی)، طراح ذرات (اثرات ذرات)، Glyph Designer (فونت‌های بیت مپ) را به شما آموزش می‌دهند. ، و دیگران. این کتاب مقدمه‌ای محکم برای ایجاد بازی‌هایی ارائه می‌کند که کاملاً با cocos2d و کدهای SDK و OpenGL iOS 5 کم یا بدون آن ساخته شده‌اند. همچنین جزئیات پیاده‌سازی‌های جایگزین را ارائه می‌کند، بهترین ابزارهای رایگان و تجاری را برای توسعه بازی cocos2d شناسایی می‌کند، پوشش موتور بازی cocos2d بهبود یافته نویسنده (Kobold2D) را نشان می‌دهد، و حتی به شما کمک می‌کند تا بازارپذیری بازی خود را در اپ استور افزایش دهید. آنچه یاد خواهید گرفت فرآیند و بهترین شیوه های توسعه بازی های موبایل، از جمله دسته بندی اسپرایت، اطلس بافت، پیمایش اختلاف منظر، لمس و ورودی شتاب سنج. چگونه با استفاده از موتورهای فیزیک Box2D و Chipmunk و سایر ابزارها و کتابخانه های مرتبط با cocos2d، بازی های خود را بهبود ببخشید. چگونه نماهای UIKit را به cocos2d اضافه کنیم و چگونه cocos2d را به برنامه های UIKit اضافه کنیم. نکات و نکات محیط توسعه Kobold2D برای cocos2d و کتابخانه های از پیش پیکربندی شده آن، از جمله cocos3d و Lua. این کتاب برای چه کسی است هدف این کتاب توسعه‌دهندگان بازی است که به دنبال راهی آسان‌تر و حتی قدرتمندتر برای ایجاد گرافیک دو بعدی جذاب با استفاده از OpenGL و Objective-C هستند. فرض بر این است که خواننده اطلاعاتی در مورد برنامه نویسی شی گرا و محیط توسعه دهنده اپل و آیفون/آی پد خواهد داشت. فهرست مطالب مقدمه شروع به کار ملزومات اولین بازی شما بلوک های ساختمانی Sprites پیمایش عمیق با Joy Shoot’em Up جلوه های ذرات کار با Tilemaps ایزومتریک Tilemaps موتورهای فیزیک مرکز بازی پین بال بهترین ابزار برای توسعه cocos2D اصول اولیه Kobold2D Out of the


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Create compelling 2D games with Learn cocos2d Game Development with iOS 5. This book shows you how to use the powerful cocos2d game engine to develop games for iPhone and iPad with tilemaps, virtual joypads, Game Center, and more. It teaches you: The process and best practices of mobile game development, including sprite batching, texture atlases, parallax scrolling, touch and accelerometer input. How to enhance your games using the Box2D and Chipmunk physics engines and other cocos2d-related tools and libraries. How to add UIKit views to cocos2d and how to add cocos2d to UIKit apps. The ins and outs of the Kobold2D development environment for cocos2d and its preconfigured libraries, including cocos3d and Lua. Best of all, Learn cocos2d Game Development with iOS 5 will have you making games right from the very start. It guides you step-by-step through the creation of sample games. These fun examples are modeled after popular App Store games and teach you key concepts of the cocos2d game engine and relevant tools like TexturePacker (texture atlas), PhysicsEditor (physics collision shapes), Particle Designer (particle effects), Glyph Designer (bitmap fonts), and others. This book offers a rock-solid introduction to creating games made entirely with cocos2d and little or no iOS 5 SDK and OpenGL code. It also details alternative implementations, identifies the best free and commercial tools for cocos2d game development, features coverage of the author’s improved cocos2d game engine (Kobold2D), and even helps you enhance your game’s marketability on the App Store. What you’ll learn The process and best practices of mobile game development, including sprite batching, texture atlases, parallax scrolling, touch and accelerometer input. How to enhance your games using the Box2D and Chipmunk physics engines and other cocos2d-related tools and libraries. How to add UIKit views to cocos2d and how to add cocos2d to UIKit apps. The ins and outs of the Kobold2D development environment for cocos2d and its preconfigured libraries, including cocos3d and Lua. Who this book is for The book is aimed at beginning game developers looking for an easier and even more powerful way to create compelling 2D graphics using OpenGL and Objective-C. It is assumed that the reader will have some knowledge of object-oriented programming and the Apple and iPhone/iPad developer environment. Table of Contents Introduction Getting Started Essentials Your First Game Game Building Blocks Sprites In-Depth Scrolling with Joy Shoot ’em Up Particle Effects Working with Tilemaps Isometric Tilemaps Physics Engines Pinball Game Game Center Best Tools for cocos2D Development Kobold2D Fundamentals Out of the Ordinary





نظرات کاربران