ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Japanese Lessons: A Year in a Japanese School Through the Eyes of An American Anthropologist and Her Children

دانلود کتاب درس های ژاپنی: یک سال در مدرسه ژاپنی از نگاه یک انسان شناس آمریکایی و فرزندانش

Japanese Lessons: A Year in a Japanese School Through the Eyes of An American Anthropologist and Her Children

مشخصات کتاب

Japanese Lessons: A Year in a Japanese School Through the Eyes of An American Anthropologist and Her Children

دسته بندی: تعلیم و تربیت
ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0814713343, 9780585316284 
ناشر: New York University Press 
سال نشر: 1997 
تعداد صفحات: 276 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 1 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 53,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب درس های ژاپنی: یک سال در مدرسه ژاپنی از نگاه یک انسان شناس آمریکایی و فرزندانش: آموزش و پرورش، سیستم های آموزشی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 11


در صورت تبدیل فایل کتاب Japanese Lessons: A Year in a Japanese School Through the Eyes of An American Anthropologist and Her Children به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب درس های ژاپنی: یک سال در مدرسه ژاپنی از نگاه یک انسان شناس آمریکایی و فرزندانش نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب درس های ژاپنی: یک سال در مدرسه ژاپنی از نگاه یک انسان شناس آمریکایی و فرزندانش

گیل آر. بنجامین فراتر از تصاویر قابل پیش‌بینی معلمان مستبد ژاپنی و دانش‌آموزان خودکار می‌پردازد تا مزایا و معایب سیستمی را به‌طور قابل‌توجهی متفاوت از سیستم آمریکایی نشان دهد. کودکان ژاپنی با ترکیبی از هیبت و عصبانیت. ما به سیستمی احترام می‌گذاریم که نرخ سواد بالاتر و مهارت‌های ریاضی برتر را تولید می‌کند، اما افراط و تفریط سیستمی را رد می‌کنیم که برای کودکان وقت آزاد و فرصت‌های کمی برای خلاقیت و بیان خود باقی می‌گذارد. گیل آر. بنجامین در کتاب «درس های ژاپنی» تجربیات خود را به عنوان والدین آمریکایی با دو فرزند در یک مدرسه ابتدایی ژاپنی بازگو می کند. بنجامین که یک انسان شناس است، با موفقیت نقش ناظر و والد را به هم می بندد، نقاط قوت سیستم ژاپنی را روشن می کند و راه هایی را پیشنهاد می کند که آمریکایی ها ممکن است از آن بیاموزند. بنجامین با نگاه تیزبین یک انسان شناس، ما را یک سال کامل در یک مدرسه ابتدایی دولتی ژاپنی می برد و ما را با ساختار آرامش بخش، مشارکت پر جنب و جوش، سبک های آموزشی متنوع، و معلمان غیراقتدارگرا وارد کلاس درس می کند. ما بچه‌ها را در سفرهای کلاسی و روزهای ورزشی و سختی‌های تکالیف تعطیلات تابستانی دنبال می‌کنیم. ما تجربیات پسر و دختر کوچک او را در واکنش به مدارس، دوستان و معلمان ژاپنی به اشتراک می گذاریم. از طریق بنجامین ما می آموزیم که در ژاپن مادر بودن به چه معناست - چگونه جزئیات جزئی، مانند طرز تهیه ناهار توسط مادران برای کودکان، منعکس کننده درک فرهنگی خانواده و تحصیل است. فهرست مطالب قدردانی 1. شروع به کار 2. چرا تحصیلات ژاپنی را مطالعه کنید؟ 3. روال روزانه 4. با هم در مدرسه، با هم در زندگی 5. تعطیلات کاری و رویدادهای ویژه 6. سه R به سبک ژاپنی 7. بقیه روز 8. نق زدن، موعظه، و بحث 9. جلب تلاش های مادران 10. آموزش در جامعه ژاپنی 11. موضوعات و پیشنهادات 12. ضمیمه Sayonara. خواندن و نوشتن در فهرست منابع ژاپنی


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Gail R. Benjamin reaches beyond predictable images of authoritarian Japanese educators and automaton schoolchildren to show the advantages and disadvantages of a system remarkably different from the American one... --The New York Times Book Review Americans regard the Japanese educational system and the lives of Japanese children with a mixture of awe and indignance. We respect a system that produces higher literacy rates and superior math skills, but we reject the excesses of a system that leaves children with little free time and few outlets for creativity and self-expression. In Japanese Lessons, Gail R. Benjamin recounts her experiences as a American parent with two children in a Japanese elementary school. An anthropologist, Benjamin successfully weds the roles of observer and parent, illuminating the strengths of the Japanese system and suggesting ways in which Americans might learn from it. With an anthropologist's keen eye, Benjamin takes us through a full year in a Japanese public elementary school, bringing us into the classroom with its comforting structure, lively participation, varied teaching styles, and non-authoritarian teachers. We follow the children on class trips and Sports Days and through the rigors of summer vacation homework. We share the experiences of her young son and daughter as they react to Japanese schools, friends, and teachers. Through Benjamin we learn what it means to be a mother in Japan--how minute details, such as the way mothers prepare lunches for children, reflect cultural understandings of family and education. Table of Contents Acknowledgments 1. Getting Started 2. Why Study Japanese Education? 3. Day-to-Day Routines 4. Together at School, Together in Life 5. A Working Vacation and Special Events 6. The Three R's, Japanese Style 7. The Rest of the Day 8. Nagging, Preaching, and Discussions 9. Enlisting Mothers' Efforts 10. Education in Japanese Society 11. Themes and Suggestions 12. Sayonara Appendix. Reading and Writing in Japanese References Index





نظرات کاربران