ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Whoogles: Can a Dog Make a Woman Pregnant? . . .And Hundreds of Other Searches That Make You Ask "Who Would Google That?"

دانلود کتاب Whoogles: آیا سگ می تواند یک زن را باردار کند؟ . . و صدها جستجو دیگر که باعث می شود شما بپرسید "چه کسی این کار را در گوگل انجام می دهد؟"

Whoogles: Can a Dog Make a Woman Pregnant? . . .And Hundreds of Other Searches That Make You Ask

مشخصات کتاب

Whoogles: Can a Dog Make a Woman Pregnant? . . .And Hundreds of Other Searches That Make You Ask "Who Would Google That?"

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 1440510865, 9781440511110 
ناشر: Adams Media 
سال نشر: 2010 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 11 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 47,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 11


در صورت تبدیل فایل کتاب Whoogles: Can a Dog Make a Woman Pregnant? . . .And Hundreds of Other Searches That Make You Ask "Who Would Google That?" به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب Whoogles: آیا سگ می تواند یک زن را باردار کند؟ . . و صدها جستجو دیگر که باعث می شود شما بپرسید "چه کسی این کار را در گوگل انجام می دهد؟" نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب Whoogles: آیا سگ می تواند یک زن را باردار کند؟ . . و صدها جستجو دیگر که باعث می شود شما بپرسید "چه کسی این کار را در گوگل انجام می دهد؟"

اگر از تامپون استفاده کنم، آیا هنوز باکره هستم؟\"من چقدر مست هستم؟\"آیا می توانم تبخال را از گربه ام بگیرم؟\"آیا بد است که خود را پرت کنید؟ عجیب است و سپس گوگل عجیب است. مردم می چرخند به Google تا سوالاتی را بپرسند که جرات نمی‌کنند از دیگران بپرسند. این مجموعه از جستجوهای باورنکردنی در گوگل ماهیت عجیب و غریب، بی‌اطلاع و گاهی بیمار مردم عادی را نشان می‌دهد. خواه این تحقیق در مورد چگونگی خارج کردن دستی مدفوع از بدن آنها باشد یا با تعجب که آیا زندان واقعاً بد است، این کتاب ثابت می کند که حقیقت واقعاً عجیب تر از داستان است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

If I use a tampon, am I still a virgin?"How drunk am I?"Can I catch herpes from my cat?"Is it bad to make yourself throw up?There's strange and then there's Google strange. People turn to Google to ask the questions they don't dare ask anyone else. This collection of unbelievable Google searches reveals the bizarre, ill-informed, and sometimes sick nature of everyday people. Whether it's researching how to manually force poop out of their body or wondering if jail is really that bad, this book proves that the truth really is stranger than fiction.





نظرات کاربران