ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Delirium: The Special Edition

دانلود کتاب Delirium: The Special Edition

Delirium: The Special Edition

مشخصات کتاب

Delirium: The Special Edition

ویرایش: Special 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0062112430, 9780062112439 
ناشر: HarperCollins 
سال نشر: 2011 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : MOBI (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 1 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 54,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 11


در صورت تبدیل فایل کتاب Delirium: The Special Edition به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب Delirium: The Special Edition نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب Delirium: The Special Edition

نود و پنج روز، و سپس من در امان خواهم بود. من نمی دانم که آیا این روش صدمه می زند؟ من می خواهم آن را به پایان برسانم. صبور بودن سخت است سخت است که تا زمانی که هنوز درمان نشده ام نترسم، اگرچه تا کنون هذیان من را لمس نکرده است. با این حال، من نگران هستم. می گویند در قدیم عشق مردم را به جنون می کشاند. کشنده ترین چیزهای مرگبار: هم وقتی که دارید و هم وقتی ندارید شما را می کشد. لورن الیور با اولین کار خیره کننده خود، قبل از سقوط، خوانندگان را شگفت زده کرد. در یک بررسی ستاره دار، ناشران هفته نامه آن را "خام، احساسی، و گاهی زیبا" نامید. پایانی که شجاعانه و دلخراش است.» دومین رمان مورد انتظار او به قول او به عنوان یک نویسنده فوق العاده با استعداد و همه کاره عمل می کند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Ninety-five days, and then I’ll be safe. I wonder whether the procedure will hurt. I want to get it over with. It’s hard to be patient. It’s hard not to be afraid while I’m still uncured, though so far the deliria hasn’t touched me yet. Still, I worry. They say that in the old days, love drove people to madness. The deadliest of all deadly things: It kills you both when you have it and when you don’t. Lauren Oliver astonished readers with her stunning debut, Before I Fall. In a starred review, Publishers Weekly called it “raw, emotional, and, at times, beautiful. An end as brave as it is heartbreaking.” Her much-awaited second novel fulfills her promise as an exceptionally talented and versatile writer.





نظرات کاربران