ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Fatigue in Railway Infrastructure

دانلود کتاب خستگی در زیرساخت های راه آهن

Fatigue in Railway Infrastructure

مشخصات کتاب

Fatigue in Railway Infrastructure

ویرایش: 1 
نویسندگان: ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 1439818738, 9781439818732 
ناشر: CRC Press 
سال نشر: 2009 
تعداد صفحات: 136 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 55,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 9


در صورت تبدیل فایل کتاب Fatigue in Railway Infrastructure به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب خستگی در زیرساخت های راه آهن نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب خستگی در زیرساخت های راه آهن

خستگی یکی از مسائل مهمی است که بر ایمنی و کیفیت خدمات در صنعت راه‌آهن تأثیر می‌گذارد. این کتاب به بررسی جنبه های کلیدی این موضوع مهم می پردازد. با ارائه یک نمای کلی از موضوع، بحث در مورد خستگی در رابط چرخ و ریل و در سایر جنبه های زیرساخت آغاز می شود. سپس خستگی را در مسیر راه‌آهن و تراموا در نظر می‌گیرد و به علل خرابی احتمالی در مناطقی مانند ریل‌ها و تثبیت‌ها و همچنین تخت‌خواب‌ها می‌پردازد. همچنین نقاط شکست در سازه هایی مانند خاکریزها و برش ها را بررسی می کند. سپس این کتاب خستگی در پل‌های راه‌آهن را تحلیل می‌کند و به‌ویژه به پل‌های قوسی بنایی و همچنین پل‌های فلزی و بتنی نگاه می‌کند. دو فصل آخر مسائل ایمنی و قابلیت اطمینان را که بر پله برقی ها و آسانسورها تأثیر می گذارد، بررسی می کند. خستگی در زیرساخت راه آهن یک مرجع مفید برای کسانی است که در صنعت راه آهن مسئول تعمیر و نگهداری زیرساخت ها هستند و همچنین کسانی که در مورد این موضوع مهم تحقیق می کنند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Fatigue is a major issue affecting safety and quality of service in the railway industry. This book reviews key aspects of this important subject. It begins by providing an overview of the subject, discussing fatigue at the wheel-rail interface and in other aspects of infrastructure. It then considers fatigue in railway and tramway track, looking at causes of potential failure in such areas as rails and fixings as well as sleepers. It also reviews failure points in structures such as embankments and cuttings. The book then analyzes fatigue in railway bridges, looking in particular at masonry arch bridges as well as metal and concrete bridges. Two final chapters review safety and reliability issues affecting escalators and lifts. Fatigue in Railway Infrastructure is a helpful reference for those in the railway industry responsible for infrastructure maintenance as well as those researching this important subject.





نظرات کاربران