ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Tough Customer

دانلود کتاب مشتری سرسخت

Tough Customer

مشخصات کتاب

Tough Customer

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781416563105, 9781416563228 
ناشر: Simon and Schuster 
سال نشر: 2010 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English  
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 431 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 46,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 11


در صورت تبدیل فایل کتاب Tough Customer به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب مشتری سرسخت نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب مشتری سرسخت

همکاران، دوستان و عاشقان دوج هانلی را به عنوان یک محقق خصوصی می‌شناسند که اجازه نمی‌دهد قوانین در زندگی خصوصی و حرفه‌ای‌اش مانع شوند. اگر او دلی را بشکند یا برای دستگیری یک جنایتکار قانون را زیر پا بگذارد، بدون تردید یا عذرخواهی این کار را انجام می دهد. به همین دلیل است که او اولین نفری است که کارولین کینگ - که پس از یک جدایی سی ساله همچنان رویاهایش را تسخیر کرده است - درخواست کمک می کند. زمانی که یک دزدگیر دیوانه سعی می کند دخترشان را به قتل برساند. . . دختر دوج هرگز ملاقات نکرده است. او کلی بهانه های کینه توزانه برای نادیده گرفتن تماس کارولین دارد، و یک دلیل قانع کننده برای رها کردن همه چیز و پرواز به تگزاس: احساس گناه. ذهن دوج ممکن است در هاله ای از خاطرات آزاردهنده و تصمیمات بد باشد، اما او به هیوستون می رسد و می داند که با واضح است که دخترش، بری، در خطر است. او تبدیل به هدف یک همکار، یک دیوانه و نابغه با میل به پازل و بازی شده است که یک سال گذشته زندگی بری را به جهنم تبدیل کرده است و اکنون عهد کرده است که او را بکشد. دوج به معاونت محلی می پیوندد. کلانتر اسکی نایلند، اما وضعیت نگران کننده از بد به بدتر می رود زمانی که استالکر شروع به گرفتن قربانیان دیگر می کند و یک دنباله شوم از سرنخ ها را در حالی که به طور کشنده ای به سمت بری حرکت می کند، به جا می گذارد. دوج که از جنایتکاران شرور و انگیزه های خود ویرانگر خود جان سالم به در برده است، با احساس نزدیک شدن قاتل، متوجه می شود که این بار درگیر جنگ زندگی خود است. از نویسنده مشهور و پرفروش ساندرا براون، مشتری سرسخت داستانی تپنده است. درباره وسواس و قتل، ماهیت شکننده روابط، و احتمالاً شانس دوم.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Colleagues, friends, and lovers know Dodge Hanley as a private investigator who doesn’t let rules get in his way—in his private life as well as his professional one. If he breaks a heart, or bends the law in order to catch a criminal, he does so without hesitation or apology.That’s why he’s the first person Caroline King—who after a thirty-year separation continues to haunt his dreams—asks for help when a deranged stalker attempts to murder their daughter . . . the daughter Dodge has never met. He has a whole bagful of grudging excuses for wishing to ignore Caroline’s call, and one compelling reason to drop everything and fly down to Texas: guilt.Dodge’s mind may be a haze of disturbing memories and bad decisions, but he arrives in Houston knowing with perfect clarity that his daughter, Berry, is in danger. She has become the object of desire of a co-worker, a madman and genius with a penchant for puzzles and games who has spent the past year making Berry’s life hell, and who now has vowed to kill her.Dodge joins forces with local deputy sheriff Ski Nyland, but the alarming situation goes from bad to worse when the stalker begins to claim other victims and leaves an ominous trail of clues as he lethally works his way toward Berry. Sensing the killer drawing nearer, Dodge, who’s survived vicious criminals and his own self-destructive impulses, realizes that this time he’s in for the fight of his life.From acclaimed best-selling author Sandra Brown, Tough Customer is a heart-pounding tale about obsession and murder, the fragile nature of relationships, and, possibly, second chances.





نظرات کاربران