ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Handbook of Attitudes

دانلود کتاب راهنمای نگرش

Handbook of Attitudes

مشخصات کتاب

Handbook of Attitudes

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0805844929, 9781410612823 
ناشر:  
سال نشر: 2005 
تعداد صفحات: 842 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 70 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 39,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 17


در صورت تبدیل فایل کتاب Handbook of Attitudes به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب راهنمای نگرش نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب راهنمای نگرش

این کتاب راهنمای جدید دانش موجود در مورد روش ها، نظریه ها و داده ها را در نگرش ها ارائه، ترکیب و ادغام می کند. هدف ویراستاران ترویج درک اصول گسترده‌تر نگرش‌ها در چندین رشته است. به سه بخش تقسیم می شود: یکی در مورد تعاریف و روش ها. دیگری در مورد رابطه نگرش با باورها، رفتار و عاطفه. و آخرین موردی که این روابط را در حوزه‌های وسیع‌تر فرآیندهای شناختی، ارتباطات و متقاعدسازی، تأثیر اجتماعی و کاربردها ادغام می‌کند، کتاب راهنما همچنین دارای یک فصل نوآورانه در مورد نگرش‌های ضمنی در مقابل صریح است. با مشارکت متخصصان برتر، این کتاب راهنما دارای همکاری‌های منحصربه‌فرد بین محققانی است، برخی که قبلاً هرگز با هم کار نکرده‌اند. هر نویسنده ای تشویق می شد تا از منظری بی طرفانه کار کند. این کتاب "باید" برای محققان در زمینه های اجتماعی، سیاسی، سلامت، بالینی، مشاوره و روانشناسی مصرف کننده، بازاریابی و ارتباطات، به عنوان یک مرجع عالی برای دوره های پیشرفته در مورد نگرش ها در انواع مختلف عمل می کند. بخش ها


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This new handbook presents, synthesizes, and integrates the existing knowledge of methods, theories, and data in attitudes. The editors' goal is to promote an understanding of the broader principles underlying attitudes across several disciplines. Divided into three parts: one on definitions and methods; another on the relations of attitudes with beliefs, behavior, and affect; and a final one that integrates these relations into the broader areas of cognitive processes, communication and persuasion, social influence, and applications, the handbook also features an innovative chapter on implicit versus explicit attitudes. With contributions from the top specialists, this handbook features unique collaborations between researchers, some who have never before worked together. Every writer was encouraged to work from as unbiased a perspective as possible. A "must have" for researchers in the areas of social, political, health, clinical, counseling, and consumer psychology, marketing, and communication, the handbook will also serve as an excellent reference for advanced courses on attitudes in a variety of departments.



فهرست مطالب

Cover\r......Page 1
Half-title\r......Page 2
Title\r......Page 4
Copyright\r......Page 5
Contents\r......Page 6
Preface\r......Page 8
List of contributors\r......Page 12
I. Introduction and measures\r......Page 16
1. Attitudes: Introduction and scope\r......Page 18
2. The measurement of attitudes\r......Page 36
II. The matrix of attitude-relevant influences......Page 92
3. The structue of attitudes\r......Page 94
4. The origins and structure of behavior: Conceptualizing behavior in attitude research\r......Page 140
5. The influence of attitudes on behavior\r......Page 188
6. The influence of behavior on attitudes\r......Page 238
7. Belief formation, organization, and change: Cognitive and motivational influences\r......Page 288
8. The influence of beliefs and goals on attitudes: Issues of structure, function, and dynamics\r......Page 338
9. The influence of attitudes on beliefs: Formation and change\r......Page 384
10. The structure of affect\r......Page 412
11. The influence of affect on attitude\r......Page 452
III. Integrative views on attitudes\r......Page 506
12. Cognitive processes in attitude formation and change\r......Page 508
13. Implicit and explicit attitudes: Research, challenges, and theory\r......Page 558
14. Individual differences in attitude change\r......Page 590
15. Communication and attitude change: Causes, processes, and effects\r......Page 632
16. Social influence in attitudes and attitude change\r......Page 686
17. Attitude theory and research: Intradisciplinary and interdisciplinary connections\r......Page 722
18. Attitude research in the 21st century: The current state of knowledge\r......Page 758
Author index\r......Page 784
Subject index\r......Page 822




نظرات کاربران